بازسازی و نوسازی استخر مجموعه ورزشی شهید عراقی منطقه چهار

تهران (پانا) - کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار از تعمیر اساسی استخر مجموعه ورزشی شهید عراقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی و نوسازی استخر مجموعه ورزشی شهید عراقی منطقه چهار

کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا گفت: فاز اول تعمیرات استخر مجموعه ورزشی شهید عراقی با تعویض دو دیگ ۱۲ پره و سیلیس های منبع های آب به اتمام رسید و در فاز دوم تعمیرات این استخر، مبدل آبگرم و تعمیر سختی گیر و افزودن منبع جدید به سیستم موتور خانه، در دستور کار قرار گرفت. بدون شک پس از اتمام این مرحله از تعمیرات، لوله ها و شیر فلکه ها به همراه دینام و پمپ های موجود، بررسی و معایب موجود رفع می شود.

کریمی خاطر نشان کرد: تعطیلی استخرها در ایام شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی را جهت بازنگری و انجام تعمیرات و بازسازی استخر ها در سطح منطقه فراهم آورده و کارشناسی تربیت بدنی بر آن است تا با رفع معایب و نواقص موجود، در ایام پساکرونا خدمات شایسته ای را به دانش آموزان و فرهنگیان معزز ارائه نماید. در همین راستا با تخصیص اعتبار ویژه از سوی سازمان نوسازی مدارس، دیوار شرقی ورزشگاه شهید عراقی مقاوم سازی و و در حال تعمیر می باشد و تعمیرات سالن ژیمناستیک به اتمام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار