رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛

افزایش قیمت نان به هر دلیل، ممنوع است

تبریز(پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اعلام کرد با توجه به افزایش نیافتن قیمت گندم آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای و همچنین مطلوب بودن نحوه تخصیص آرد و حمل و نقل آن، واحد‌های نانوایی، افزایش قیمت نان در استان به هر دلیل ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش قیمت نان به هر دلیل، ممنوع است

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، حبیب امین زاده با تاکید بر اینکه افزایش قیمتی برای نان وجود ندارد افزود: با نانوایانی که اقدام به گران‌فروشی کنند، برخورد می‌شود.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش نیافتن قیمت گندم آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای و همچنین مطلوب بودن نحوه تخصیص آرد و حمل و نقل آن، واحد‌های نانوایی همچنان موظف به رعایت نرخ مصوب شورای آرد و نان آذربایجان شرقی هستند.
امین زاده افزود: با واحد‌های صنفی نانوایی گران فروش و کم فروش برخورد جدی و به هنگام صورت می‌گیرد و در صورت تکرار تخلف، سهمیه آرد آن‌ها قطع می‌شود و همچنین افزایش قیمت نان به دلیل استفاده از افزودنی‌ها نظیر روغن و یا کنجد ممنوع است.
وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر قیمت نان در آذربایجان شرقی ادامه داد: از توان همه نیرو‌های بازرسی اعم از سازمانی، اتحادیه‌ها و بسیج برای نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت واحد‌های نانوایی استفاده خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآوری کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، واحد‌های نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و باید حتی الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.
در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر گران فروشی برخی از نانوایان در تبریز در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.
بیش از ۲ هزار واحد نانوایی یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای در تبریز فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار