طرح تولید محتوا بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در منطقه یک کلید خورد

تهران (پانا)- فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با مانی اسدی نماینده نهمین دوره مجلس دانش آموزی و رئیس مجلس دانش آموزی دوره نهم در رابطه با راههای شناخت، آشنایی جوانان و نوجوانان با مبانی گام دوم انقلاب اسلامی گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح تولید محتوا بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در منطقه یک کلید خورد
روز یکشنبه 6 مهر ماه، فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با مانی اسدی نماینده نهمین دوره مجلس دانش آموزی و رئیس مجلس دانش آموزی دوره نهم در دفتر ریاست آموزش و پرورش منطقه 1 دیدار و گفت و گو کرد.
اسدی ضمن تبریک انتخاب شایسته سید مومن، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد جوانان و گام دوم انقلاب که فرمودند: "جوانان، محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند." و "گام دوم انقلاب اسلامی، ورود به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است." گفت: در دنیای امروز که دشمنان، دین مداری، آزادگی و دانایی را مورد هجوم قرار داده و ارکان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به روش های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و اعتقادی مورد هجمه های ناجوانمردانه قرار می دهند؛ اهمیت و نقش ساختار رسانه دو چندان شده است.
وی افزود: ما باید با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه، محتوا های رسانه ای تاثیرگذار و کارآمد در جهت ارتقاء سرمایه فرهنگی و اجتماعی موثر تولید کنیم.
اسدی اهداف کلی این برنامه را تبیین مبانی، شناخت و آشنایی جوانان و نوجوانان با مبانی گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: این اهداف آثار بسیار ارزنده ای مثل افزایش و تقویت روحیه عزت ملی، طرح دستاورد های نظام اسلامی برای نسل جوان، تصویر سازی گفتمان موثر داشته و استفاده از اندیشه ناب جوانان برای بیرون رفت از مشکلات و چالش های روز جامعه را به دنبال خواهد داشت.
سید مومن ضمن استقبال از این طرح، تولید محتواهای رسانه ای فاخر و در عین حال جوان پسند، جذاب و هدفمند در راستای تحقق اهداف گام دوم نظام پیشرفته اسلامی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار