"گام دوم انقلاب" موضوع اتاق فکر شورای فرهنگی منطقه یک

تهران (پانا)- نشست اعضای اتاق فکر شورای فرهنگی منطقه یک با موضوع تولید محتوا با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه 1 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
"گام دوم انقلاب" موضوع اتاق فکر شورای فرهنگی منطقه یک
جلسه اتاق فکر شورای فرهنگی منطقه یک با حضور فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1، زهرا سیف، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه و کانون رضوان، کارشناس مسئولان حوزه معاونت های پرورشی، آموزشی؛ کارشناسان مشاوره و تنی چند از مدیران فعال و مدرسین سبک زندگی و خانواده در اداره آموزش و پرورش منطقه انقلاب برگزار شد.
سید مومن در ابتدای جلسه با توجه به اهمیت مسائل پرورشی و فرهنگی خاطرنشان کرد: دغدغه های فرهنگی و پرورشی منطقه اولویت است و با تشکیل شورای فرهنگی و اتاق فکر تلاش می شود تا با همت والا و کمک از رهنمودهای مقام معظم رهبری، قدمهای مثمرثمری در این زمینه با راهکارهای اساسی برداشته شود.
وی با تاکید بر اهمیت موضوع گام دوم انقلاب به خصوص توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان افزود: اولین توصیه مقام معظم رهبری، علم و پژوهش است که فرمودند: "دانش،‌ آشکارترین وسیله عزّت و قدرت یک کشور به شمار می‌آید؛ دنیای غرب به خاطر دانش خود، ثروت و نفوذ و قدرت فراهم کرد و با وجود تهی‌دستی در بنیان های اخلاقی و اعتقادی، با تحمیل سبک زندگی غربی به جوامع عقب‌مانده از علم، اختیار سیاست و اقتصاد آنها را به دست گرفت." رهبر فرزانه در گام دوم انقلاب در زمینه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن و روابط خارجی، استقلال و آزادی و سبک زندگی به جوانان توصیه هایی فرمودند.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 در ادامه سبک زندگی اسلامی را به عنوان مهمترین و راهبردی­‌ترین توصیه‌­های رهبری در گام دوم معرفی کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان غربی و برخی دشمنان داخلی، ترویج فرهنگ و سبک زندگی غربی با هدف به انحراف کشاندن سبک زندگی و انقلاب اسلامی است که در صدد وارد کردن خسارت‌­های جبران ناپذیری به جامعه اسلامی هستند که مقابله با آنها به جهادی همه جانبه و هوشمندانه نیاز دارد.
سرپرست آموزش وپرورش منطقه 1 در پایان تصریح کرد: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری برای تولید بهترین و تاثیر گذارترین محتوا باید در این هفت حوزه با افق دید وسیع و متناسب با روحیات جوانان تولید محتوای فاخر کنیم.
حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را این زمینه مطرح کردند. و در خصوص مراحل تولید محتوا در این حوزه ها بحث و تبادل نظر انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار