رئیس ستاد هفته دفاع مقدس رباط کریم گفت:

ایستادگی و صبر رمز پیروزی درهشت سال دفاع مقدس بود

رباط کریم(پانا)- به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس چهل برنامه در سطح شهرستان رباط کریم اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی و صبر رمز پیروزی درهشت سال دفاع مقدس بود

سرگرد ایلانلو رئیس ستاد هفته دفاع مقدس گفت:شهدا با بصیرت کامل راه حق را سرافرازانه انتخاب کردند و به برکت خون آن هاست که امروز چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را جشن می گیریم و برگزاری برنامه های دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی دوران جنگ تحمیلی است.

او گفت: در دوران دفاع مقدس با توجه به محدود بودن تجهیزات جنگی و تجربه کم رزمندگان اما به برکت شجاعت و سلحشوری های این عزیزان توانستیم بر دشمنان غلبه کنیم و هشت سال دفاع مقدس را پیروز شویم.

جانشین فرماندهی سپاه امام حسن (ع) گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس تمام کشور های جنگ طلب با بروز ترین سلاح ها رژیم بعث عراق را تجهیز می کردند، جوانان ما با رمز ایستادگی، صبر و جهاد برابر دشمنان ایستادگی کردند و پیروز شدند و اکنون نیز 40 سال است که ما دربرابر دشمنان ایستادیم و از آرمان ها و اهدف انقلاب دفاع کردیم و خواهیم کرد.

ایلانلو گفت: جوانان این کشور در دوران دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و ایستادگی باعث شدند تا بر دشمنان پیروز شویم و باید به این سرمایه ملی افتخار کنیم و جایگاه آنان را محترم بشماریم تا بتوانیم در جنگی که ادامه دارد پیروز و سربلند باشیم.

او با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس چهل برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که از جمله: همایش بسیجیان عاشورایی، تجلیل از رزمندگان و خانواده های شهدا، برنامه ندای لبیک یا حسین و الله اکبر به نیت آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس، رزمایش کمک های مومنانه و تجلیل از مدافعان سلامت و سایر برنامه های دیگر در سطح شهرستان با رعایت دستورات بهداشتی اجرا خواهد شد.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار