مدیر آموزش و پرورش رباط کریم:

اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش در راستای تبادل نظر و رفع موانع آموزش و پرورش است

رباط کریم(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در حاشیه سی ‌و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش ‌و پرورش سراسر کشور برگزاری این جلسات را راهگشای مشکلات پیش روی آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش در راستای تبادل نظر و رفع موانع آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رحمت اله شریفی مدیر آموزش و پرورش رباط کریم گفت: با توجه به شرایط موجود و فراگیری ویروس منحوس کرونا شبکه دانش آموزی شاد نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد.
وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید متفاوت تر از سال های گذشته می باشد و باید برنامه ریزی ها برمبنای هر دو نوع آموزش حضوری و مجازی باشد اظهار داشت: اجلاس روسای ادارات بهترین موقعیت برای تبادل نظر درباره شبکه دانش آموزی شاد و ارائه راهکارهای کیفیت بخشی به آموزش های مجازی است.
مدیر آموزش و پرورش رباط کریم در رابطه با مشکلات پیش روی آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از مهمترین چالش های پیش روی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی می باشد و با توجه به وجود شهر جدید پرند در شهرستان رباط کریم، در سال تحصیلی گذشته حتی یک کلاس هم بدون معلم نبوده است و امسال هم در تلاش هستیم که کلاسی بدون معلم نباشد.
شریفی ادامه داد: سال گذشته اکثر معلمان و دانش آموزان در شبکه شاد فعالیت داشتند و امسال در تلاش هستیم تا همه همکاران و دانش آموزان در بستر شاد فعالیت داشته باشند و موانع و مشکلات آموزش های مجازی را به طور کامل برطرف سازیم.
مدیر آموزش و پرورش رباط کریم با اشاره به ارتباط با فرهنگیان تصریح کرد: ارتباط با مدیران و فرهنگیان نقش تاثیر گذاری در ایجاد انگیزه و تعامل بین اداره و مدرسه و در نهایت بهبود فرایند آموزشی دارد و با برگزاری جلسات لایو در شاد این امکان فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار