فرماندار رباط کریم:

آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است

رباط کریم(پانا)- شهرستان رباط کریم در سال تحصیلی جدید میزبان ۶۹ هزار و ۷۰۰ نفر در کلیه مقاطع تحصیلی است که ۶ هزار و ۸۶۹ نفر آن را نو آموزان پایه اول تشکیل می دهند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است

نظام ملکشاهی، فرماندار رباط کریم درجلسه شورای آموزش و پرورش گفت: شهرستان رباط کریم در سال تحصیلی جدید میزبان ۶۹هزار و ۷۰۰ نفر در کلیه مقاطع تحصیلی است که ۶هزار و ۸۶۹ نفر آن را نوآموزان پایه اول تشکیل می دهند که این مهم نشانه گستردگی و عظمت رسالت معلمان برای خدمت به فراگیران در همه نقاط شهرستان است.

ملکشاهی، آموزش و پرورش را عامل اصلی تربیت نسلی پویا و روشن برای ایران اسلامی دانست و گفت: نگاه به آموزش و پرورش باید یک نگاه مولد باشد چرا که غنی‌ترین دستگاه اجرائی و زیر بنای توسعه و پیشرفت هر کشور محسوب می‌شود که با بهره گیری از تفکر برنامه محوری و فناوری های نوین اطلاعات، زمینه ساز شکوفایی فطرت، استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی ایرانی دانش آموزان در راستای تربیت نسلی متعهد، تعالی جو، تحول آفرین، انقلابی، آینده نگر، بصیر و پرسشگر در حریم مقدس مدرسه را بر عهده دارد.
وی در مطلبی دیگر با اشاره به موضوع واگذاری مدارس به ارگان های دیگر نیز عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم فقط با تایید شورای تامین و تصویب شورای آموزش و پرورش حق فروش و یا اجاره ملک های تحت اختیار خود به سایر دستگاه ها و ادارات دیگر را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار