حسینی نیا: پویش آجر به آجر تجلی بعد فرهنگی مدرسه سازی است

تهران (پانا) - در جلسه ششم بررسی گزارش اجرای طرح تحولی آجر به آجر ضمن توجه به ابعاد فرهنگی مدرسه‌سازی که با این طرح بیشتر پدیدار شده است بر استفاده از محتواها و نمادهای یکسان در معرفی و تبلیغ و برنامه های طرح تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حسینی نیا: پویش آجر به آجر تجلی بعد فرهنگی مدرسه سازی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، ششمین جلسه بررسی گزارش اجرای بسته تحولی مشارکت های مردمی آجر به آجر با حضور اعضای ستاد راهبری طرح و مدیران کل استان‌های گروه سوم؛ شامل اردبیل، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و مازندران برگزار شد.

سید مهدی حسینی نیا مدیر حوزه ریاست و وروابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همکاران سراسر کشور در پیشبرد این طرح تحولی گفت: باعث افتخار است که در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا مدرسه سازی نه تنها تعطیل نشده بلکه با جدیت ادامه دارد و ابعاد فرهنگی فعالیت‌های سازمان در جهاد مدرسه سازی نیز تجلی یافته است که بیانگر تلاش شماست.

وی با یادآوری اینکه هدف اصلی طرح تحولی مشارکت‌های مردمی توسعه فرهنگ مدرسه سازی است خاطرنشان کرد: قرار گرفتن کمک به مدرسه سازی در سبد کار خیر خانواده‌ها اتفاق مبارکی است که بیانگر احساس مسئولیت همه مردم در قبال اهمیت تعلیم و تربیت و آینده فرزندان است.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور به ایجاد هماهنگی و یک صدایی در اشاعه و استفاده از محتواهای تولیدی و نمادهای تبلیغی طرح آجر به آجر اشاره کرد و گفت: ویژگی پویش یکنواختی و یکسان بودن محتواهای تولیدی است که همه استان‌ها باید از آنها استفاده کنند که مسلما تاثیر بسزایی در همراهی افکار عمومی و جامعه مخاطبان خواهد داشت.

حسینی نیا همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از مفاهیم کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: آموزه‌های این بیانیه در ارتباط با جوانان و دانش‌آموزان در اختیار ادارات کل نوسازی استان‌ها قرار داده شده است که در پروژه‌های آموزشی و پرورشی و ورزشی مورد استفاده قرار گیرد به طوری که ماندگار باشد و همواره در ذهن دانش‌آموزان تداعی یابد.

محمد علی قورچی بیگی مدیرکل توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور نیز با بیان اینکه این طرح تحولی با هم افزایی ایجاد شده توانسته است علاوه بر حفظ وضع موجود گسترش مشارکت‌ها را در پی داشته باشد خواستار آن شد که سامانه مهر مدرسه به عنوان نماد اصلی مشارکت‌های مردمی به خوبی تبلیغ شده تا برای مخاطبان کاملا شناخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار