مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان:

نشست پیشبرد طرح آجر به آجر برگزار شد

پانا(تهران)- مدیر عامل مجمع خیرین‌ مدرسه‌ساز‌ شهرستان‌های‌ استان تهران عنوان کرد نشست مشترک پیشبرد اهداف بسته تحولی مشارکت‌های مردمی و طرح آجر به آجر در اداره نوسازی مدارس تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست پیشبرد طرح آجر به آجر برگزار شد

مجید پیروزان اظهار کرد: جلسه مشترک نوسازی مدارس استان تهران با ادارات کل آموزش و پرورش و مجامع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

او در ادامه گفت: این نشست مشترک در راستای هماهنگی بیشتر در خصوص بسته تحولی اجرایی مشارکت‌های مردمی و به خصوص طرح آجر به آجر به انجام رسید.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز ‌شهرستان‌های ‌استان ‌تهران در تشریح اهم مصوباتی که در این نشست مشترک به تصویب رسیده است، بیان کرد: مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و شهرستان‌های تهران نشست هایی با اصناف مختلف در جهت مشارکت آنها در مدرسه سازی به انجام رساند.

او در ادامه به تکریم خیرین مدرسه ساز پرداخت و افزود: یکی دیگر از مصوبات این نشست اختصاص دادن یک درصد از اعتبارات ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران که امکان قرارداد با صداوسیما وجود دارد، در جهت تکریم خیرین مدرسه ساز است.

پیروزان گفت: مدرسه یک ساختمان نیست، بلکه مدرسه یک فرهنگ و کانون تحول و عرصه آماده کردن فرزندان برای آینده است، برای ما بیش از ساخت مدرسه، این فرهنگ اهمیت دارد. همچنین فرهنگ کار خیر در تمام دنیا از باب مسؤولیت‌های اجتماعی برای بنگاه‌ها و مجموعه‌های بزرگ اقتصادی مطرح است.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار