حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سامانه سامد

زاهدان (پانا) – مدیرکل آموزش و پروش سیستان و بلوچستان به همراه معاونان این اداره کل امروز در دفتر سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) پاسخگوی 32 تماس مردمی بودند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سامانه سامد

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: امروز مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به همراه معاونان این اداره کل از ساعت 9 تا 11 در دفتر سامانه سامد حضور یافتند و به تماس های مردمی پاسخ دادند.

رویا رضایی ادامه داد: از مجموع 32 تماس برقرار شده از سوی مردم 21 تماس برای پیگیری درخواست ها در سامانه سامد ثبت شد.

وی افزود: 11 تماس نیز با ارائه مشاوره توسط مدیرکل و معاونان اداره کل آموزش و پرورش خاتمه یافت.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: به منظور بهره مندی همه مردم از این سامانه یک روز قبل از حضور هر مدیر در این سامانه اطلاع رسانی از طریق اخبار شبکه استانی و همچنین در فضای مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می شود تا مردم با اطلاع قبلی به بیان مشکلات خود در حوزه مشخص شده بپردازند .

رضایی ادامه داد: تمامی درخواست های مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و تمامی دستگاه های خدمات رسان نیز موظفند نتیجه را به استانداری اعلام کنند .

وی تصریح کرد: مجموع اقدامات سامانه سامد هر سه ماه یکبار جمع بندی و راستی آزمایی شده و برای نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود و مجدد از طریق این نهاد راستی آزمایی خواهد شد به طوری که با متقاضی تماس گرفته و روند پیگیری و حل مشکل شان را مورد بررسی قرار می دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار