​انعقاد تفاهم‌نامه اشتغال ایثارگران بین بنیاد شهید و اداره کار

زنجان (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در راستای اشتغال جامعه ایثارگری منعقد می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
​انعقاد تفاهم‌نامه اشتغال ایثارگران بین بنیاد شهید و اداره کار

به گزارش ایثار واحد زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به همراه معاون تعاون و امور اجتماعی و رییس اشتغال این بنیاد با محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان دیدار و گفتگو کردند.
علی کاظمی در این دیدار گفت: اشتغال، مسکن و درمان از مشکلات اساسی جامعه ایثارگری به شمار می‌رود و مسئولان بنیاد شهید در رفع این مشکلات با تمام قوت تلاش می‌کنند.
وی در خصوص اهداف این تفاهم‌نامه اظهار کرد: «کمک به تأمین اشتغال ایثارگران»، «کمک به اشتغال پایدار شاغلین کسب‌ و کارها» و «تلاش برای ساماندهی و توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی ایثارگران» از جمله اهداف این تفاهم‌نامه در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و رشد اقتصادی کشور است.
وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه در سطح کشور نیز بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به امضا رسیده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از این دیدار گفت: خون شهدا موجب اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و کمک و حمایت از جامعه ایثارگری در راستای اشتغال و کارآفرینی وظیفه همه مسئولان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار