​جمع‌آوری اسناد، کنگره 3535 شهید استان زنجان را غنی‌تر می کند

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: جمع‌آوری اسناد شهدا در راستای تکمیل بانک اطلاعات شهدای والامقام برای برگزاری کنگره 3535 ضروری است و آن را غنی تر می کند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
​جمع‌آوری اسناد، کنگره 3535 شهید استان زنجان را غنی‌تر می کند

به گزارش ایثار واحد زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سومین جلسه کمیته جمع‌آوری اسناد و تکریم 3535 شهید کنگره استان زنجان، با بیان اینکه اسناد باقی مانده از شهدا و ایثارگران ثروت معنوی و ملی محسوب می شوند، اظهار کرد: برگزاری این کنگره فرصت بکری برای جمع‌آوری همه جانبه آثار است و این مهم جز پیگیری‌های مداوم انجام نمی شود.
وی ادامه داد: جمع‌آوری همه اسناد در موضوعات مختلف برای تکمیل بانک اطلاعات شهدا برای برگزاری این کنگره ضروری است.
علی کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت تعویض تابلوهای سطح شهر تاکید کرد و افزود: این کنگره فرصت مغتنمی برای تعویض تابلوهای قدیمی شهدا در سطح شهر است و چه بسا در این میان می توان برای نام گذاری کوچه‌ها به نام شهدا و همچنین نصب تصاویر شهدا در قسمتی از این نامگذاری ها اقدام کرد.

وی استفاده از همه ظرفیت های تبلیغی استان زنجان را ضروری دانسته و گفت: باید در سطح شهر از همه عرشه‌های پل‌ها و بیلبورد، دیوار نویسی و سایر فضاها از جمله فضای مجازی برای تبلیغات در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان برای کنگره از همه توان خود بهره ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار