برگزاری ششمین جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک دراردبیل

اردبیل (پانا)- ششمین جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان، دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اعضای این کارگروه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین جلسه کارگروه آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک دراردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ دراین جلسه احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش استان با اشاره به پوشش تحصیلی و آمار ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد در دوره های مختلف تحصیلی و درصد استفاده دانش آموزان از شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد)، گفت: استان اردبیل در این خصوص از جمله استانهای برتر کشور بوده و موفق به کسب رتبه دو کشوری مطابق با آخرین آمار بروز رسانی در این شبکه شده است.

او همچنین اظهار کرد: در خصوص اتصال مدارس به شبکه ملی ارتباطات و شناسایی مشکلات و چالش های موجود در نواحی و مناطق بویژه مدارس مناطق محروم بررسی های دقیق انجام و آمار احصا شده است و برنامه ریزی ها در جهت رفع این مسائل صورت گرفته است.

فریبا محمدلو ،مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری نیز با توجه به شرایط کرونایی موجود از برگزاری کارگاه در خصوص آشنایی اولیای دانش آموزان با سامانه شاد و حمایت از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار