آموزش مهارت های توانمندسازی خودمراقبتی در زیست بوم کرونا، نیاز مبرم دانش آموزان است

فیروزه(پانا)- با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعداد 22 دانش آموز جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان فیروزه قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت های توانمندسازی خودمراقبتی  در زیست بوم کرونا، نیاز مبرم دانش آموزان است

در جلسه مدیران تمامی مقاطع آموزشی آموزشگاه های شهرستان فیروزه که صبح امروز در سالن همایش های آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، رضا صابری تولائی؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تبیین سیاست های پیش روی استان در سال تحصیلی 1400 - 99 پرداخت.

وی در ابتدا از هجمه های سنگین و فشار اجتماعی فرهنگی بر پیکره آموزش و پرورش در حال حاضر در خصوص باز گشایی مدارس اشاره کرد و افزود: اکنون آموزش و پرورش در دو تزاحم حفظ امنیت و سلامت از طرفی و از سویی دیگر حق مسلم آموزش و تربیت دانش آموزان قرار گرفته که شرایط بسیار حساس بوده و نیاز به تدبیر و مدیریتی فهمیانه و ژرف اندیشانه است.

معاون مدیر کل در بخش دیگری از سخنانش به خسارات جبران ناپذیر بسته بودن در مدارس و توقف آموزش های حضوری برای دانش آموزان اشاره و بر لزوم آموزش های توانمند سازی و خودمراقبتی در خصوص زندگی با شرایط حال حاضر بیماری کرونا تاکید کرد.

صابری تصریح کرد: سه اصل محوری و راهبردی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری را به ترتیب حضور، دانش آموزان در مدرسه البته به شکل اقناعی نه الزامی ، آموزش حضوری و رعایت دقیق و موشکافانه پروتکل های بهداشتی قلمداد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره مندی از ظرفیت ارتباط بین اولیا و دانش آموزان،آمادگی بهینه و مطلوب خانواده ها و دانش آموزان در خصوص زندگی صحیح و مسالمت آمیز با ویروس بیش از پیش فراهم شود.

پایان بخش جلسه بیان دغدغه های مدیران و از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار