مدرسه سازی یکی از مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو است

زاهدان (پانا) - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد مدرسه سازی در مناطق محروم کشور یکی از مسئولیت های اجتماعی این مجموعه است که با هدف تربیت نیروی انسانی و ارتقای شاخص های آموزشی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه سازی یکی از مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو است

فرشاد مقیمی امروز چهارشنبه در آیین گشایش مدرسه شهدای ایران خودرو روستای دایی آباد شهرستان زاهدان اظهار کرد: گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از سرمایه های تولیدی و صنعتی کشور سه سر فصل حفاظت از محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های اقتصادی را سرلوحه کار خود می داند.
وی افزود: بنابر تاکید مقام معظم رهبری در ایجاد زیرساخت های آموزشی در مناطق محروم کشور گروه صنعتی ایران خودرو از سال ۹۶ اقدام به ساخت یک باب مدرسه در روستای دایی آباد کرد که اکنون کار ساخت این مدرسه به پایان رسیده و امروز به اداره کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان تحویل داده می شود.
مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه نام این مدرسه "شهدای ایران خودرو" است تصریح کرد: مجموعه ایران خودرو ۱۱۳ شهید در راه حفظ و حراست از این مرز و بوم داده است و هم اکنون ۱۸۱ نفر از فرزندان شهدا و ۸۹ جانباز در این مجموعه مشغول به کار هستند.
مقیمی ادامه داد: علاوه بر مدرسه سازی حمایت از صنعت سوزن دوزی سیستان و بلوچستان نیز در دستور کار این مجموعه قرار گرفت به طوری که جلد قرآن هدیه شده به مشتریان ایران خودرو از سوزن دوزی سیستان و بلوچستان تهیه شده است و در صدد هستیم تا این کار به همه محصولات ایران خودرو گسترش یابد.
گروه صنعتی ایران خودرو از سال ۱۳۹۶ اقدام به ساخت یک باب مدرسه در روستای دایی آباد بخش لار از توابع شهرستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان کرد. این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزار متر زیربنا در دو طبقه ساخته شده است. این مدرسه ۱۲ کلاس و یک آزمایشگاه مجهز دارد که زمینه تحصیل ۷۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در این منطقه را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار