در چهارمین جلسه گزارش اجرای طرح آجر به آجر تاکید شد؛

اشاعه فرهنگ مدرسه سازی در بین آحاد افراد جامعه

تهران (پانا) - در جلسه بررسی و ارزیابی گزارشات استانی اجرای طرح آجر به آجر، بر لزوم توجه به کمیت خروجی و نخستین آثار اجرای طرح تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اشاعه فرهنگ مدرسه سازی در بین آحاد افراد جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، در چهارمین جلسه بررسی روند اجرای طرح تحولی مشارکت های مردمی آجر به آجر مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های البرز، اصفهان، آذریجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، سمنان، تهران، هرمزگان، کرمان، فارس، گیلان، مازندران، گلستان، قم، مرکزی و یزد گزارشات خود را ارائه دادند.

دراین جلسه که سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی و مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور حضور داشتند، ضمن ارزیابی گزارشات استان‌ها، چالش‌های پیش آمده در مسیر اجرای طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور با یادآوری تاکیدات و تذکرات رئیس سازمان، به اهمیت پویش آجر به آجر اشاره و تاکید کرد باتوجه به اینکه طرح آجر به آجر یک تکلیف قانونی بالادستی است مساعی و همت بیشتر مدیران و همکاران را می طلبد تا به اهداف پیش بینی شده برسیم.

سید مهدی حسینی نیا با بیان اینکه ثمرات ماندگار این طرح در آینده مشخص خواهد شد اما باید اولین آثار و خروجی‌های آن را امروز مشاهده کنیم گفت: تبیین و ترویج طرح که بتواند جایگاه واقعی خود را در جامعه مخاطبان پیدا کند یک کار زمان بر است اما این مساله نباید ما را از توجه به خروجی فاز نخست طرح باز دارد و امروز باید اولین برداشت مان را داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد خود را محک بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اجرای طرح الزاما وجوهات و کمک مادی به مدرسه سازی نیست،خاطر نشان کرد: مقصود گسترش فرهنگ خیر مدرسه سازی است تا بتوانیم همه را نسبت به این امر و تعلیم و تربیت فرزندان دغدغه مند کنیم و بنا داریم جامعه خیرین مدرسه ساز را به عدد ملت بزرگ ایران برسانیم.

محمدعلی قورچی بیگی مدیرکل مشارکت های مردمی نیز ضمن تشکر از همکاران در سراسر کشور، سامانه مهر مدرسه را درگاه جذب کمک‌های خرد مردمی و پل ارتباطی نیکوکاران عزیز عنوان کرد و گفت: باید این سامانه و نام و نشان مهر مدرسه به خوبی معرفی شود تا بیانگر طرح آجر به آجر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار