کریمی: در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی تهران24 مقام برتر کسب کردند

تهران (پانا) - شهناز کریمی، رییس اداره استثنایی شهر تهران از کسب 24 مقام برتر دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری مشکات"قرآن عترت و نماز" خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی تهران24 مقام برتر کسب کردند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران شهناز کریمی، رئیس این اداره با بیان این خبر افزود: افتخار آفرینی فرزندان عزیزم را که نتیجه تلاش و همت خود و مدیران و معلمانشان در مسیر تربیت نوجوانان و جوانان متعهد و انسان های شایسته است را به کلیه همکاران، دانش آموزان و خانواده هایشان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از تلاش های بی وقفه همکارانم در کارگروه قرآن و عترت و نماز،مدیران،معاونان و معلمان و اولیاء گرامی صمیمانه سپاسگزاریم.

وی گفت: هدف از شرکت دانش آموزان در این مسابقات، توسعه فرهنگ قرآنی و اقامه نماز، ترویج فضائل اخلاقی، تقویت ایمان و معرفت دینی و روحیه تلاش و تعهد و رقابت سالم بوده و این عزیزان توانستند شایستگی های خود را به اثبات برسانند و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا عاملان به قرآن و پیروان راستین ائمه اطهار(ع) باشیم.

کریمی تصریح کرد: پانزدهمین دوره مسابقات کشوری مشکات به صورت مجازی در دو مرحله به میزبانی آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی برگزار شد که دانش اموزان با نیازهای ویژه شهر تهران توانستند در رقابت با دوستان خود در استان های مختلف کشور، مقام و افتخار کسب کنند.

دانش آموزان مقام آور:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار