زنگ ایثار در مدارس استثنایی شهر تهران نواخته شد

تهران (پانا) - همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اول مهرماه  زنگ مقاومت و ایثار  در روز"جوانان، سربازان، دانش پژوهی"در مدارس استثنایی شهر تهران نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار در مدارس استثنایی شهر تهران نواخته شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، زنگ مقاومت در مدارس استثنایی شهر تهران با حضور سیدجوادحسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، شهنازکریمی، رئیس اداره استثنایی شهر تهران، حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 13، مسئولین لشکری و کشوری و محلی و همچنین خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران در مدرسه استثنایی توحید منطقه 13 نواخته شد.

کریمی ضمن تبریک گرامیداشت این هفته گفت: مقاومت در برابر دشمنان از همان ابتدای جنگ تحمیلی با عشق آغاز شد و از نوجوان تا افراد مسن با رهبری مقتدرانه امام راحل(ره) برای دفاع از اسلام و میهن بسیج شدند و جانفشانی کردند و در مسیر مکتب حسینی گام برداشتند.

وی یاد و خاطره شهدا،امام شهدا را گرامی داشت و از فداکاری و ایثار جانبازان،ایثارگران،و خانواده معظم ایشان تقدیر و تشکر کردند

در این مراسم سیدجواد حسینی، معاون وزیر نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری از اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس و وظایف امروز جوانان و مسئولین نکاتی را بیان کرد.

دکتر نظام اسلامی جانباز دفاع مقدس و حسینی، مدیر منطقه 13 نیز از سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان زنگ مقاومت توسط مسئولین به صدا در آمد و از خانواده محترم شهدا،جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار