بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت شروع سال تحصیلی 1399

تهران (پانا) - سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت شروع سال تحصیلی 1399 بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت شروع سال تحصیلی 1399

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی، متن بیانیه به شرح زیر است:

«شروع سال تحصیلی مدارس، در‌حقیقت آغاز عملیات فرزندان انقلاب اسلامی در جبهه‌های جهاد علمی با رمز عملیات «باید قوی شویم» است و در این جبهه مقدس، هر مدرسه به منزلۀ سنگری فرهنگیست که اگر خللی در مأموریت و رسالتِ انسان‌سازی آن حاصل شود، معبری برای دشمنان و بدخواهان اسلام و ایران اسلامی خواهد شد. امسال که شروع سال تحصیلی مقارن با ایام عزای سید و سالار شهیدان و اسارت خاندان امامت و ولایت است، شایسته است شعار «هیهات من الذله» را در عرصۀ علمی و فرهنگی نیز اقامه کنیم و درس عزت را در محیط‌های آموزشی سرلوحه قرار دهیم.

سازمان بسیج دانش آموزی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به تمام دانش‌آموزان و معلمان عزیز سراسر کشور به ‌عنوان نمایندۀ دانش‌آموزانِ بسیجی تمام مقاطع تحصیلی اعلام می‌دارد ما فرزندان انقلاب، عزم راسخ داریم که در این جهاد علمی با تأسی به سیرۀ شهیدان دانش‌آموز، همچون شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی ندای ولی امرمان را لبیک گفته و چشممان را به افق اعلایِ تحققِ تمدن اسلامی بدوزیم و کمر همت را برای حرکت به سمت آن محکم کنیم. ما دانش‌آموزان به‌عنوان امانت‌داران تمام مجاهدان تاریخ از جمله شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پرچم پیشرفت علمی را به‌دوش گرفته و به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی در راه کسب علم و دانش دریغ نخواهیم کرد.

ما فرزندان ایران اسلامی، با قلب‌هایی لبریز از عشق و ارادت به قافله‌سالار انقلاب اسلامی و پا‌به‌رکاب و گوش‌ به‌ فرمان ولی امرمان، ماموریت بزرگ مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی را با جان و دل به سرانجام خواهیم رساند و با شهید حاج قاسم سلیمانی‌رحمه‌الله‌علیه پیمان می‌بندیم که مأموریت ایشان را که همانا اخراج آمریکا از منطقه در همۀ ابعاد حضور نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌باشد با استعانت از روح بلند این شهید عزیز به اتمام رسانده و ملت‌های مظلوم منطقه را از شر آمریکای جنایتکار و عمّال آنها خلاص کنیم.

ما اعلام می‌داریم که با قلب‌هایی آکنده از عشق امام حسین علیه السلام و قدم‌هایی مستحکم مسیر عزت را می‌پیماییم و در این راه هراسی از تهدید‌ها و تحریم‌ها نداریم. گرچه فشار اقتصادی دشمن معیشت مردم عزیزمان را با سختی‌ها و دشواری‌هایی مواجه کرده است، اما با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت بقیه الله الاعظم‌ارواحنا له الفدا و هدایت ولی امرمان حضرت امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی، با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی، ازین تنگناهای پیش آمده نیز با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

هم‌چنین هشدار رهبرمان را در مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمنان به‌گوش‌جان شنیده و به فضل الهی توطئه‌های فرهنگی دشمنان همچون سند 2030 را که توسط عده‌ای ناآگاه به‌صورت مخفیانه در فضای آموزشی میهن عزیزمان ترویج و تبلیغ می‌شود، خنثی خواهیم کرد. هدف از تهیه و تدوین اینگونه اسناد توسط کشورهای غربی و القای آنها به کشورهای اسلامی چیزی نیست جز به نابودی کشاندن عقبۀ فرهنگی ملت‌های اسلامی، تا به ‌زعم‌خودشان در دامن کشورهای اسلامی افرادی چون حاج قاسم و ابومهدی المهندس و ابوزینب‌ها تربیت نشوند. حاشا که غیرت ما دانش‌آموزان قبول کند بزرگان و قهرمانان واقعی خود را که عمرشان در راه جهاد و خدمت گذشته است کنار گذاشته و الگوهای پوچ و قهرمانان خیالی بیگانگان را نصب العین کنیم. ما دانش آموزان بسیجی عهد می‌بندیم که در این مبارزۀ فرهنگی خواب غفلت را بر چششمان حرام بدانیم و لحظه‌ای در این نبردگاه جنگ نرم سلاح علم و ایمان را زمین نگذاریم. و تمام تلاش خود را جهت پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبریمدظله العالی در بیانیه گام دوم انجام دهیم.

در پایان، سازمان بسیج دانش‌آموزی به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان بسیجی، صمیمانه و خالصانه از زحمات کادردرمان که در این ایام فداکاری و ایثار را به غایت رساندند تقدیر و تشکر می‌کند. هم‌چنین دانش‌آموزان عزیز را دعوت می‌کنیم با رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط مدارس، از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کرده و بدین گونه قدردان زحمات کادر درمان کشور باشند.

جهت حسن ختام، دستان خود را به سوی پروردگارمان بلند کرده و دعا می‌کنیم که همواره ما را در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیزمان ثابت قدم بدارد و شهادت در راه حق و حقیقت را روزی ما بگرداند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار