جلسه ستاد اجرایی بسیج دانش آموزی استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه ستاد اجرایی بسیج دانش آموزی استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا ستاد در سالن جلسات شهید اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد اجرایی بسیج دانش آموزی استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه ضمن تسلیت ایام، از اعلام به موقع تعداد عرصه های طرح هجرت توسط نواحی و مناطق 14 گانه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد و گفت: تعداد عرصه هایی که در سال جاری می توانند مورد مرمت و باز سازی قرار گیرند 153 عرصه می باشد که ضروری است هرچه زودتر تخصیص اعتبار این طرح نیز صورت گیرد تا بتوان مرحله عملیاتی طرح فوق را در تمامی مناطق نواحی اجرا نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه این طرح یکی از طرح های بسیار مهم در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد، عنوان داشت: باید از توانایی و ظرفیت فرهنگیان دلسوز و داوطلب به نحو شایسته استفاده و بر اساس این توانایی ها عرصه ها طراحی و این تخصص به دانش آموزان انتقال داده شود.

گنج خانلو در ادامه با اشاره به طرح کمک مومنانه، این برنامه را یکی از طرح های موفق سال جاری عنوان کرد و افزود: طرح مذکور این بار با نام ((پویش همکلاسی مهربان))، دانش آموزان و اولیای آسیب دیده از ویروس کووید 19 را تحت پوشش قرار می دهد و تشکل های دانش آموزی با ابتکار و خلاقیت در کنار تشکل بسیج دانش آموزی و تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز جهت شروع سال تحصیلی جاری به یاری این عزیزان خواهند پرداخت.

این مقام مسئول ضمن اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: استان زنجان 407 شهید دانش آموز و 49 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده که این مهم، وظیفه ما را در گرامیداشت یاد و خاطره دلاوران و ایثارگران در هفته دفاع مقدس به مراتب سنگین تر می کند.

گنج خانلو در پایان خاطر نشان کرد: باید با برنامه های پربار و متنوع در شناساندن این بزرگواران به نسل آتی، حداقل کار ممکن را در مقابل فداکاری و رشادت های این غیورمردان عرصه دفاع و مقاومت انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار