برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در منطقه 8

تهران (پانا) - همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش منطقه 8 با هدف توزیع بسته های معیشتی بین دانش آموزان نیازمند انجام پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در منطقه 8

مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 طی این مراسم که با حضور سرهنگ مددی جانشین ناحیه شهید بهشتی برگزار شد، کلام خود را با ذکر آیه لَنْ تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِیمٌ: آغاز کرد و گفت: هرگز به (حقیقت)نیکوکاری نمی‌رسید مگر اینکه از آنچه دوست می‌دارید، (در راه خدا)انفاق کنید؛ و آنچه انفاق می‌کنید، خداوند از آن آگاه است. در ادامه از بانیان خیر و برنامه ریزی منسجم بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و تعامل ایشان با معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۸ قدردانی کرد و هدف از این امر خیر را حمایت از خانواده های بی بضاعتی بیان کرد که در شرایط کنونی از پیامدهای ناشی از ویروس کرونا آسیب دیده اند.

مینو زمان در ادامه افزود: خیر و برکات کار نیک در راه رضای خدا و خدمت به خلق، به سرعت توسط خدا به نتیجه خیر منتج شده و برکات حرکت این قطار مهربانی چندین برابر در نامه اعمال خادمان مخلص نظام تعلیم و تربیت ثبت خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر گام برداشتن مداوم در مسیر همدلی و کمک های مومنانه، این حرکت بی نظیر را به جان فشانی مردم در دوران دفاع مقدس تشبیه کرد و از خدای منان خواستار برقراری عدل علوی با حضور منجی بشریت حضرت مهدی (عج) شد. وی با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و همه کسانی که عاشقانه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند، بیانات خود را با دعای فرج به پایان رساند.

در پایان سرهنگ گلکار، فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش آموزی منطقه 8 با استعانت از بیانات مقام معظم رهبری با تاکید بر اجرای همایش مومنانه گفت: این عرصه را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) خالی نخواهیم گذاشت.

دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با مداحی امید روستایی، همکار تربیتی و اهداء بسته های معیشتی(حاوی: برنج، حبوبات، روغن، لوازم التحریر، مواد ضدعفونی کننده و ..........) به مدیران مدارس جهت توزیع به دانش آموزان نیازمند پایان پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار