بازدیدگروه ارزیابی معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران از مدارس منطقه 8

تهران (پانا) - روند فعالیت های مدارس منطقه ۸ توسط گروه ارزیابی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به سرپرستی عباس باستانی، مدیر سازمان دانش اموزی شهر تهران بازدید شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدگروه ارزیابی معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران از مدارس منطقه 8

در این بازدید باستانی، ضمن عرض خداقوت از جانب مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران و تشکر از همت مدیران، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی، به بررسی نحوه فعالیت مدارس در شبکه دانش آموزی شاد پرداخت.

باستانی گفت: شبکه دانش آموزی شاد بستر مناسبی جهت ارائه و بروز خلاقیت و توانمندی همکاران است و انتظار می رود با توجه به شرایط کنونی، به همه ابعاد جسمی و روحی دانش آموزان توجه ویژه ای شود.

طی این بازدیدها فعالیتهای مجازی تربیتی، مشاوره، تربیت بدنی و بهداشت در ۱۰ مدرسه مختلف از جمله، در مقطع ابتدایی دخترانه، شهید جاوید، بهار آزادی، شاهد راضیه و پسرانه دانش پرور، توحید ومقطع متوسطه دوره اول، دخترانه، فردوس، میثاق شاهد و پسرانه هدایت ومقطع متوسطه دوره دوم، دخترانه، فرهنگ بانو امین و پسرانه کمیل، مورد ارزیابی قرار گرفت.

پس از اتمام بازدید، باستانی ضمن حضور در کانون فرهنگی تربیتی اندیشه و بررسی فعالیت انجمن های ۲۲ گانه، خطاب به وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۸ از تشریک مساعی خوب مدیران و معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس، توجه به کلیه ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین در تولید محتوا و اهمیت ویژه به جایگاه تشکیلات دانش اموزی و استناد به کانال ساپ و مدرسه پیشتازان در این مدارس تشکر کرد.

در پایان شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۸ نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور باستانی و همراهی همیشگی و حمایت های خوب سازمان دانش آموزی شهر تهران از منطقه، خواهان صدور تقدیرنامه برای مدارس موفق تمام تشکیلاتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار