تکریم سیدها و سیده ها به همت مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸

تهران(پانا) - همزمان با سالروز ولادت امام هادی (ع) ویژه برنامه گرامیداشت عید سعید غدیر خم روز چهارشنبه 15 مردادماه 1399 با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در آموزش و پرورش منطقه ۸ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تکریم سیدها و سیده ها به همت مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸

مراسم جشن بزرگ غدیر خم، به همت مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 و همکاری معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی منطقه از ابتدای روز چهارشنبه 15 مرداد 99 تا پایان ساعت اداری با تنوع ویژه و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی انجام شد.

این برنامه شامل دیدار ازهمکاران سادات، اهدای یادبود به کلیه همکاران اداری، اجرای مراسم مولودی خوانی، برگزاری مسابقات مجازی غدیر و تجلیل از همکاران برگزیده مسابقات بود.

مینو زمان در دیدار با همکاران سید و سیده، با تبریک فرارسیدن عید اکمال دین، اتمام نعمت و هنگامه اعلان ولایت امیر المومنین(ع) گفت: سادات جزو خانواده پیامبر و از نسل پاک او به شمار می روند و همان گونه که اهل بیت پیامبر(ص) جایگاه والایی نزد پروردگار دارند، مقام و شأن فرزندان آنان نیز در نگاه مردم با احترام و تکریم همراه است.

وی افزود: بزرگداشت و احترام سادات ازسوی مردم در همه زمان ها صورت می گیرد، ولی این امر در روزعید غدیر، به فرهنگ خاص و ویژه ای در میان مردم تبدیل شده است.

در پایان زمان با اهدای هدایایی، از نعمت حضور این همکاران در منطقه ابراز خوشحالی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار