مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مدارس نیشابور از 15 شهریور به صورت حضوری دایر خواهد شد

نیشابور(پانا)- جلسه کمیته توسعه آموزش و پرورش نیشابور با حضور اعضای کمیته و کارشناس مسئولان مجموعه در محل دفترمدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس نیشابور از 15 شهریور به صورت حضوری دایر خواهد شد

علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری را فقط 48 ساعت دانست و گفت: ساعات باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی، بسیار سخت و طاقت فرساست از این رو هر 10 مدرسه باید زیر نظر یکی از کارشناسان کنترل شود و تا یک ماه آینده هر گونه مرخصی و ماموریت غیر اضطراری برای کارکنان لغو می باشد.

وی افزود: روز شنبه مراسم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 400-1399 در یکی از دبیرستان های دخترانه برگزار خواهد شد، مدارس روستایی زیر 50 نفر با کلیه دانش آموزان و در سایر مدارس، تعیین تعداد دانش آموزان با مدیر آموزشگاه و متناسب با فضا و وضعیت آموزشگاه خواهد بود و این تعداد نباید از نصف دانش آموزان کمتر باشد. فضای مجازی برای آموزش، فقط شبکه شاد اعلام می شود و اطلاع رسانی به اولیاء نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی گفت: ساعات آموزشی در داخل مدرسه، حداکثر 35 دقیقه است و سه اصل بهداشتی استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه مناسب در مدارس بسیار مورد تاکید است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مدیران باید حمایت شده و مورد توجه قرار گیرند و آنها نیز باید شرایط موجود را درک کنند.امروز باید برای پوشش صد در صدی تحصیلی دانش آموزان تلاش شود، سرنوشت دانش آموزان در دست ماست و باید با ارتباط حداکثری با مردم عزیز تمام همت خود را برای این امر مهم معطوف کنیم و واقعیت ها را برای مردم بازگو کنیم.

وی ادامه داد: انعطاف حداکثری در کارها داشته باشیم و از اصول خارج نشویم، نظارت حداکثری و میدانی بر امور، هوشیاری حداکثری، پاسخگویی حداکثری، هماهنگی حداکثری، مشارکت حداکثری، دقت حداکثری و مسئولیت پذیری بسیار می تواند تاثیر گذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار