معاون آموزش ابتدایی مدیر کل:

امسال وظیفه ماست که برای بازماندگان از آموزش طرح و برنامه داشته باشیم

نیشابور(پانا)- معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران مدارس مستقل دوره ابتدایی نیشابور، شعار عدالت آموزشی را مسیر راه آموزش و پرورش خراسان رضوی برای عبور از بحران معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال وظیفه ماست که برای بازماندگان از آموزش طرح و برنامه داشته باشیم

ابوالحسن حقیقی فلسفه قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و این یعنی رعایت اخلاق و اخلاق یعنی بارور کردن اعتقادات دانش آموزان در دوران کودکی.

وی افزود: کار ما بسیار دشوار است، چون اگر می خواهیم فلسفه قیام امام حسین(ع) احیاء شود باید به سمت اخلاق حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شما باید برای سه وضعیت سفید، زرد و قرمز آمادگی کامل داشته باشید و با توجه به چهارلایه نقشه هوشمند یادگیری استانی، منطقه ای، مدرسه ای و خانوادگی، امسال وظیفه ماست که برای بازماندگان از آموزش طرح و برنامه داشته باشیم.

حقیقی اظهار کرد: امروز در نقشه یادگیری وظیفه مدیر مدرسه، معلمان آموزش دهنده و تیم های حامی مشخص شده است. در نقشه یادگیری مدرسه، مدیر باید بانک اطلاعاتی کامل از تک تک دانش آموزان داشته باشد و برنامه های جامع، درسنامه و طرح های مورد نیاز برای تمامی دانش آموزان تدوین شود تا هیچ دانش آموزی بازمانده از آموزش نباشد. در این جلسه نقشه یادگیری هوشمند به طور کامل از طریق گزارش پاورپوینت تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار