زنگ سواد در نیشابور نواخته شد

نیشابور(پانا)- مراسم نمادین گرامی داشت روز جهانی سوادآموزی با شعار " آموزش و یادگیری سوادآموزی در بحران کووید19" در دبیرستان وکیلی 6 نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سواد در نیشابور نواخته شد

علیرضا کلیدری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با قدردانی از زحمات مجموعه سوادآموزی نیشابور، گفت: حق تعلیم و تربیت یک حق شناخته شده جهانی است و شما آموزش دهندگان در توسعه دانایی افرادی تلاش می کنید که تاکنون از این حق محروم بوده اند و دارای اهمیت دو چندان است و وقتی این توسعه با مهارت همراه باشد، شک نکنید که نقش آفرین بوده اید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در نیشابور افزود: این شهرستان با 16 مرکز یادگیری محلی و 70 آموزش دهنده موفق شده است رشد سواد را به 97 و نیم درصد ارتقاء دهد و امیدواریم بتوانیم در سال جاری با وجود تمام مشکلات ناشی از بیماری کرونا قدم های موثری در این زمینه برداریم.

معاون سواد آموزی مدیر کل نیز خاطرنشان کرد: با زحمات شما، استان خراسان رضوی موفق شده است در چهار سال پیاپی به عنوان سوادآموزی برتر کشور انتخاب شود و این افتخار به برکت همت و تلاش های شما به دست آمده است.

مصطفی اسدی ادامه داد: اگر از بین کسانی که شما به آنها آموزش داده اید، تنها مسیر زندگی یک نفر را در جهت درست تغییر داده باشید، خیر دنیا و آخرت را برای شما در پیش خواهد داشت. چرا که معتقدیم ما معلمان، مزدمان را از جای دیگر دریافت می کنیم.

وی اظهار کرد: باید بتوانیم در بحث تعلیم و تربیت یک گام پیش برویم و اگر بخواهیم شاهد رشد جامعه باشیم باید با کوشش مضاعف در جهت آموزش و یادگیری سوادآموزی در بحران کرونا گام برداریم، شما باید در آموزش های خود رعایت فاصله فیزیکی، پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود نفرات را در دستور کارخود قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار