مدیرآموزش و پرورش شهرستان گناوه:

کمبود نیروی متخصص از مشکلات آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_مدیرآموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت کمبود نیروی متخصص از مشکلات آموزش و پرورش است که استخدام نیروی انسانی با سن زیاد در سالهای اخیر این مشکل را بیشتر کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی متخصص از مشکلات آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، اسکندر احمدی در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای توسعه است، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید اولویت اصلی برای سرمایه‌گذاری باشد تا جایگاه اجتماعی علم و معلم ارتقا پیدا کند.

وی کمبود نیروی متخصص را از دیگر مشکلات مشهود در آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: پذیرش نیروی انسانی با سن بالا سن بالا و همچنین نیروهای خسته و ناکارآمد منجر به گسترش این چالش آموزش و پرورش شده است.
احمدی در ادامه به عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان در هفت سال اخیر پرداخت و عنوان کرد: فعال کردن صندوق‌های وام، ایجاد مرکز رفاهی در شهرستان، تفاهم نامه با بانک ها برای اعطای تسهیلات، برگزاری مراسم تقدیر از فرهنگیان، ارتقای کنش گری گروه های آموزشی، دیدار با فرهنگیان بازنشسته و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی بخشی از عملکرد این مدیریت در این دوره زمانی است.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان گناوه در پایان به پاسخ به این سوال که چه زمانی برای شروع و پایان سال تحصیلی را مناسب می دانید، گفت: با توجه به گرمای آب و هوای منطقه جنوب و وجود شرجی و گرما، شروع سال تحصیلی از مهر و پایان آن را در اردیبهشت مناسب می دانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار