مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان :

جذب صد درصدی اعتبارات، دستاورد مهم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است

بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت جذب صد درصدی اعتبارات، دستاورد مهم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب صد درصدی اعتبارات، دستاورد مهم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، امین محمدداد در حاشیه سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران با اشاره به شفاف‌ سازی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: آموزش و پرورش با پیگیری و اجرای طرح رتبه بندی معلمان، اولویت جذب معلم ازطریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی با هدف ارتقا و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش، تعامل سازنده درخصوص افزایش و جذب صد درصدی اعتبارات، برنامه ریزی جهت تامین معیشت و سلامت فرهنگیان به ویژه اجرای طرح مسکن فرهنگیان و تسهیل بیمه تکمیلی توانسته است گام‌های خوبی را در این هفت سال اخیر بردارد.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی، وابستگی مدارس و آموزش و پرورش به مشارکت های مردمی در رفع نیازهای مدارس، چالش تقاضاهای جذب نیروهای نهضتی، مدارس غیر دولتی، حق التدریس ها و خرید خدمات در سال های اخیر از چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش است.

محمدداد در پاسخ به این که اگر آموزش و پرورش به صورت غیر متمرکز اداره شود، چه برنامه درسی برای بوم شهرستان کنگان مناسب است، عنوان کرد: برنامه‌های درسی متناسب با ظرفیت ها و افلیم بومی شهرستان همچون آموزش فنون دریانوردی و صیادی، آموزش مکالمه عربی، آموزش صنایع دستی محلی گرگور بافی، سفالگری و مهارت های تخصصی نفت و گاز می تواند پاسخ‌گوی نیازهای کنگان باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در پایان در خصوص زمان مناسب شروع و پایان سال تحصیلی برای منطقه کنگان تصریح کرد: به دلیل گرمای زیاد هوا و شرجی در مناطق جنوب، بهترین دوره زمانی از اول مهر تا پایان اردیبهشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار