نگاهی به دیدارهای نیمه نهایی تنیس مردان سینسیناتی

دوئل تاریخ‌سازی در سینسیناتی؛ رویای فینال هفتم برای جووکوویچ زنده شد

تهران (پانا) - در مرحله نیمه نهایی تنیس مردان سینسیناتی، 3 تنیسور امیدوار هستند تا برای اولین بار در تاریخ به فینال این رقابت‌ها برسند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دوئل تاریخ‌سازی در سینسیناتی؛ رویای فینال هفتم برای جووکوویچ زنده شد

مرحله نیمه نهایی تنیس سینسیناتی که به علت اعتراض به نژادپرستی در آمریکا با یک شب تاخیر برگزار خواهد شد، در بخش مردان امشب با برگزاری دو بازی پیگیری می‌شود تا فینالیست‌های این دوره معرفی شوند.

در اولین مسابقه استفانوس تسیتسیپاس از یونان به مصاف میلوش رائونیچ از کانادا خواهد رفت و سپس در دومین بازی برای تکمیل پازل فینال، نواک جووکوویچ با تجربه از صربستان روبروی روبرتو باوتیستا آگو از اسپانیای می‌ایستد.

استفانوس تسیتسیپاس - میلوش رائونیچ / ساعت 21:30

یونان (6) - کانادا (30)

آخرین بازی روبرو » تسیتسیپاس صفر - رائونیچ 3

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » دو تنیسور تنها یکبار در تاریخ با هم روبرو شده‌اند که این بازی هم در روزهای ابتدایی سال 2020 برگزار شد که با شگفتی‌سازی رائونیچ به پایان رسید.

آخرین وضع و آمار ویژه تسیتسیپاس » مرد شماره یک تنیس یونان در حالی به زمین خواهد رفت که در دیدار یک چهارم نهایی به لطف مصدومیت حریف آمریکایی مسابقه‌اش نیمه تمام ماند و به نیمه نهایی رسید و حالا با 3 برد متوالی که هر 3 برد در این مسابقات بدست آمده و البته بدون از دست دادن حتی یک ست به این مرحله رسیده تا برای اولین حضور در فینال سینسیناتی تلاش کند.

آخرین وضع و آمار ویژه رائونیچ » تنیسور کانادایی هم مانند تسیتسیپاس تاکنون نتوانسته به فینال سینسیناتی برسید و در تلاش برای تاریخ‌سازی است. او زودتر از حریف امشب پا به جدول مسابقات گذاشته و با 4 برد متوالی به این دیدار حساس رسیده است.

نواک جووکوویچ - روبرتو باوتیستا آگو / ساعت 23

صربستان (1) - اسپانیا (12)

آخرین بازی روبرو » جووکوویچ 3 - باوتیستا آگو یک

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » در تاریخ یازده بار با هم روبرو شده‌اند که جووکوویچ عملکرد بسیار بهترین داشته و در 8 بازی با برد زمین را ترک کرده و تنها 3 بار تنیسور اسپانیایی برنده بوده است.

آخرین وضع و آمار ویژه جووکوویچ » نفر اولین رنکینگ جهان با 7 برد متوالی در حالی برای هفتمین حضور در فینال سینسیناتی تلاش می‌کند که در 6 بازی آخر که با برد تمام کرده حتی یک ست هم به حریف نداده است.

آخرین وضع و آمار ویژه باوتیستا آگو » تنیسور اسپانیایی در مرحله قبل کار بزرگی را انجام داد و دنیل مدودف نفر پنجم رنکنیگ جهان را از پیش‌رو برداشت، با 3 برد متوالی که در این تورنمنت بدست آورده امیدوار است برای اولین بار در تاریخ به فینال سینسیناتی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار