نگاهی به دیدارهای نیمه نهایی تنیس زنان سینسیناتی

سکانس‌های پایانی جایزه 285 هزار دلاری اکران می‌شود

تهران (پانا) - چهار تنیسور زن حاضر در نیمه نهایی تنیس زنان سینسیناتی امشب دوئل خود برای کسب جایزه 285 هزار دلاری را انجام خواهند داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سکانس‌های پایانی جایزه 285 هزار دلاری اکران می‌شود

مرحله نیمه نهایی تنیس زنان سینسیناتی امشب با برگزاری 2 بازی پیگیری خواهد شد و فینالیست‌های این دوره برای کسب جایزه 285 هزار دلاری معرفی خواهند شد.

در دیدارهای امشب جوهانا کونتا از انگلیس به مصاف ویکتوریا آزارنکا از بلاروس خواهد رفت و الیس مرتنس بلژیکی هم روبروی نائومی اوساکا از ژاپن قرار می‌گیرد.

جوهانا کونتا - ویکتوریا آزارنکا / ساعت 19

انگلیس (15) - بلاروس (59)

آخرین بازی روبرو » آزارنکا صفر - کونتا 2

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » در سه بازی که در تاریخ داشته‌اند هر چند کونتا 2 بر یک در بردها پیشی گرفته است اما نباید فراموش کرد که اولین بازی دو تنیسور نیمه تمام ماند و با مصدومیت آزارنکا و انصراف او از ادامه مسابقه، کونتا برنده اعلام شد.

نکته قابل اشاره دیگر درباره بازی‌های روبروی دو تنیسور این است که در سه دیداری که آنها در تاریخ انجام دادند هر تنیسوری که بازی را باخته نتوانسته در این دیدار ست بگیرد.

آخرین وضع و آمار ویژه کونتا » برای اولین حضور در فینال سینسناتی باید روند بردهای متوالی را ادامه دهد، او هر 3 دیدار خود در این تورنمنت را با برد و حتی بدون از دست دادن یک ست پشت سر گذاشته است.

آخرین وضع و آمار ویژه آزارنکا » با 4 برد متوالی که بدست آورده و حتی یک ست هم به حریفان خود نداده، نشان داده مدعی جدی قهرمانی است و امیدوار است یکبار دیگر پس از سال 2013 فینالیست سینسیناتی شده و برای کسب جایزه 285 هزار دلاری مبارزه کند.

الیس مرتنس - نائومی اوساکا / ساعت 19

بلژیک (22) - ژاپن (10)

آخرین بازی روبرو » اوساکا 2 - مرتنس صفر

نکته‌های مهم از بازی‌های روبرو » دو بار در تاریخ با هم روبرو شده‌اند که سهم هر تنیسور یک برد بوده اما نکته مهم این است که هر دو مسابقه آنها در قاره آسیا برگزار شده و قرار است اولین بار خارج از قاره کهن روبروی هم قرار بگیرند.

آخرین وضع و آمار ویژه مرتنس » هر چند یکبار به فینال مسابقه دو نفره سینسیناتی راه یافته است اما همچنان در حسرت رسیدن به فینال بخش تک نفره مانده است. او در حالی وارد زمین خواهد شد که 4 برد متوالی بدون از دست دادن حتی یک ست در کارنامه دارد.

آخرین وضع و آمار ویژه اوساکا » تنیسور ژاپنی که بامداد پنجشنبه در اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه در آمریکا اعلام کرده بود حاضر به ادامه مسابقات نیست، راضی شد تا یکبار دیگر به جدول برگردد و امشب در حالی برای اولین رسیدن به فینال تلاش می‌کند که 3 برد متوالی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار