معاون پرورشی، فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

رقابت 4000 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزان استان

کرمان(پانا) - معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای عالی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گفت: بیش از 4000نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزان استان به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 4000 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزان استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، "صدیقه مرادی" معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای قران، عترت و نماز، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز دانش آموزان و فرهنگیان گفت: این دوره از مسابقات بعلت شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری (مجازی ) از طریق پخش زنده شبکه شاد و ارتباط زنده مرکز تخصصی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان (دارالقرآن مرکزی) و ادارات شهرستان های تهران با میزبانی خراسان رضوی انجام شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، در مرحله اول در سطح مدارس استان بیش از 375 هزار دانش آموز به رقابت پرداختند که 4000 تفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: در رقابت های استانی این دوره از مسابقات قرآن عترن و نماز بیش‌ از 80 نفر از شرکت کنند به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی اظهار داشت: در رقابت کشوری سی و هشتمین دوره مرحله استانی مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز دانش آموزان، 7 نفر از دانش آموزان استان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان گفت: 2 نفر از فرهنگیان موفق به کسب رتبه برتر کشوری این دوره از مسابقات شدند.

مرادی با اشاره به شرایط خاص برگزاری مسابقات با توجه به شیوع کرونا و لزوم توجه به دستورالعمل های بهداشتی، بر لزوم تقویت این حرکت ارزشمند تأکید و حمایت ادارات تابعه و اداره فن آوری و اداره اطلاع رسانی و روابط استان جهت همکاری بیشتر و موثرتر در تولید محتوی را خواستار شد.

مرادی افزود: در طرح مصباح الهدی سال تحصیلی 1400-1399 فعالیت ویژه مدارس و ادارات آموزش و پرورش با شناخت و سیره عملی حضرت امام حسین (ع) خواهد بود، و تقارن شروع سال تحصیلی جدید با ایام محرم و صفر فرصت مناسبی جهت انجام این فعالیت ها معنوی می باشد.

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی و سایر اعضا در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار