درخشش دانش آموزان شهرستان اسلامشهردر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از کسب رتبه های برتر کشوری و استانی دانش آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر در بخش آوایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان کشورخبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان شهرستان اسلامشهردر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن عرض تسلیت ایام شهادت ابا عبد الله حسین (ع) و یاران باوفایش ،در این رابطه اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر به عنوان شهر حافظان قرآن شناخته می شود و در این راستا دانش آموزان آموزش و پرورش نیز دربخش آوایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نمازدانش آموزان کشور که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آستان مقدس حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برگزار گردید، خوش درخشیدند.

وی در ادامه افزود:دانش آموزان ابوالفضل نبی لو با کسب رتبه اول استانی و رتبه سوم کشوری در رشته قرائت قرآن کریم ، محمد جواد خبیری پایه یازدهم رتبه اول کشوری در رشته صحیفه سجادیه ،محمد رضا میرزا نیا پایه دوازدهم در رشته تفسیر و مریم السادات موسوی مجاب رتبه سوم رشته تفسیر توانستند افتخار بزرگی را برای جامعه قرآنی و آموزش و پرورش اسلامشهر را به دست بیاورند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: 85 نفر از عزیزان دانش آموز ما نیز در رشته های حفظ قرآن کریم، قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ،تفسیر ، اذان ، احکام ،مداحی ، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم استانی شدند.

بنار کسب این رتبه های برتر را به دانش آموزان و اولیاء آنان ،جامعه قرآنی ، اساتید و مسئولان عرصه قرآنی و حافظان و قاریان و همکاران کارشناسی قرآن ، عترت و نماز و واحدهای آموزش و پرورش اسلامشهر تبریک گفت و از خداوند متعال برای همگان در ادامه راه آرزوی توفیق و سلامتی مسئلت نمود.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار