تقدیر«جواد حسینی» از 2 دانش‌آموز برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) _ معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و استثنایی از 2 دانش‌آموز روشندل یزدی که در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز و در رقابت با دانش‌آموزان عادی حائز رتبه‌های برتر کشوری شده‌اند به صورت ویدئو کنفرانسی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر«جواد حسینی» از 2 دانش‌آموز برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در حاشیه نشست قطبی با مدیران آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی از 2 دانش‌آموز روشندل یزدی به نام‌های زینب باغبانی و انسیه سادات رضوی که در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز و در رقابت با دانش‌آموزان عادی حائز رتبه‌های برتر کشوری شده‌اند به صورت ویدئو کنفرانسی تقدیر کرد.

دانش‌آموز روشندل زینب یاغبانی دانش‌آموز پایه دوازدهم در رشته انشای نماز و در رقابت با دانش‌آموزان عادی دختر مقام چهارم کشوری را کسب کرده است.

همچنین انسیه سادات رضوی دیگر دانش‌آموز روشندل یزدی که در پایه یازدهم در حال تحصیل است در مسابقات حفظ 10 جز قرآن و در رقابت با دانش‌آموزان عادی مقام سوم کشوری را به دست آورده است.

در این نشست هدایا و تقدیرنامه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای اهدا به این دانش‌آموزان به رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یزد تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار