«پل ‌تا پل» ساری وارد فاز دوم شد

ساری (پانا) - عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پل‌تاپل شهر ساری عصر امروز همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار مازندران آغاز شد. ‎

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
«پل ‌تا پل» ساری وارد فاز دوم شد

پروژه پل تا پل، پروژه اتصال پل شهید رنجبر و پل شهید نوری شهرستان ساری است که ضلع غربی رود تجن را به ضلع شرقی آن متصل می‌کند.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در افتتاح این پروژه گفت: «پروژه پل تا پل از اهمیت زیادی برای شهر ساری برخوردار است و گره ترافیکی مرکز استان را رفع می‌کند و به نوعی جاده پدافند غیرعامل هم تلقی می‌شود.»

او با اشاره به اینکه مردم منتظر بهره‌برداری از این پروژه هستند، افزود: «منابع این پروژه تامین است و چنانچه شهرداری در فرآیند کار با مشکلی مواجه شود کمک می‌کنیم تا پروژه پل تا پل به سرانجام برسد.»

اعتبار ۲۲۰ میلیاردی برای فاز دوم پروژه پل تا پل

عباس رجبی شهردار ساری در حاشیه این آیین با بیان اینکه این پروژه به طول دو هزار و ۶۰۰ متر و عرض 26 متر حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران است، گفت: «این پروژه علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی، در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

شهردار ساری با بیان اینکه دو دور برگردان، دو زیرگذر و و 12 مسیر آبرو، برای این مسیر در نظر گرفته شده است،گفت: «هزار و 200 متر از مسیر بازگشایی شده و هزار و 400 متر باقی مانده که باید بعد از خریداری 150پلاک انجام گیرد.»

او از تأمین منابع مالی و توافق با مالکان خبر داد و گفت: «میزان اعتبار این پروژه را بالغ بر 220 میلیارد تومان است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار