سه پروژه آموزش و پرورش در ساری افتتاح شد

ساری (پانا) - دو واحد آموزشی و یک استخر دانش‌آموزی امروز با حضور استاندار مازندران در ساری افتتاح شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سه پروژه آموزش و پرورش در ساری افتتاح شد

امروز با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، دبیرستان 15 خرداد ساری با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه به مساحت ۲۳۶۰ متر در ۱۲ کلاس و با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفته و تمامی هزینه های این پروژه از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

همچنین استخر سرپوشیده دانش آموزی نیز امروز در مرکز استان افتتاح شد. این پروژه به مساحت ۱۰۰۰ متر و با اعتبار۵ میلیارد و۱۰۰ تومان و از محل اعتبارات دولتی و استانی به بهره‌برداری رسید.

سومین پروژه شهرستان ساری، هنرستان مرحوم عمادی بود که افتتاح شد. هنرستان مرحوم عمادی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 400 میلیون تومان در زمینی به مساحت 2377 مترمربع با گنجایش 12 کلاس به بهره برداری رسید.

قران‌علی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم توضیح داد که ساخت این مدرسه که از مدارس مهم و نامدار مرکز استان است در ۲۷۰۰ متر مربع از سال ۹۱ شروع شد و چند سالی هم به دلیل مشکلات متوقف شد اما در سال ۹۷ عملیات اجرایی این مدرسه را به طور جدی شروع کردیم و بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شد تا این مدرسه در ۱۲ کلاس امروز به افتتاح رسید.

به گفته او در هفته دولت ۱۵ فضای آموزشی و پرورشی شامل ۸۰ کلاس درس بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح شده است. ضمن اینکه فرایند ساخت این واحدها ادامه دارد و در ماه مهر نیز استمرار خواهد داشت.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس مازندران اعلام کرد که در سال جاری ۳۳۱ پروژه با حدود ۲۰۰۰ کلاس درس با اعتباری معادل ۷۲ میلیارد تومان اعتبار آماده و تحویل آموزش و پرورش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار