مراسم تقدیر از فعالین حوزه تربیت بدنی منطقه ۱۲

تهران ( پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر منطقه اظهار کرد: موفقیت های به دست آمده در زمینه های مختلف ورزشی، حاصل برنامه ریزی های مدون واحد تربیت بدنی است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از فعالین حوزه تربیت بدنی منطقه ۱۲

در جلسه ای که با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه، محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی محمدپسندیده، کارشناس مسئول تربیت بدنی، محمدعلی نورایی، معاون توسعه و پشتیبانی، بهزاد نیکوکار، کارشناس تربیت بدنی در دفتر مدیر منطقه برگزار شد و از فعالین در حوزه تربیت بدنی تقدیر و تشکر شد.

شاه منصوری، ضمن سلام و عرض ادب خدمت همکاران حاضر در این جلسه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه خواستار رفع این بیماری منحوس و آرامش و ایمنی مردم عزیز کشورمان شد. وی افزود: از همکاران فعال در بخش مسابقات، المپیادهای ورزشی، کانون اصلاحات و همکارانی که در همه قسمت های تربیت بدنی دلسوزانه سعی و تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد. وی گفت: موفقیت ها در زمینه های مختلف ورزشی حاصل برنامه ریزی های مدون واحد تربیت بدنی است. در ادامه عنوان کرد: موفقیت های به دست آمده، که باعث سربلندی منطقه بودیم؛ مدیون زحمات بی وقفه همکاران حوزه تربیت بدنی است. مدیر منطقه اضافه کرد: انشالله در سال آینده کاستی ها برطرف شود و تلاش مضاعف که از قافله رشد عقب نمانیم.
هم چنین محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، ضمن سلام و احترام و آرزوی قبولی عزاداری های همه عزیزان، سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و همراهانش را تسلیت گفت و در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار منطقه ۱۲ میزبان مسابقات کشتی بود از همکاران و زحماتشان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه محمد پسندیده، کارشناس مسئول تربیت بدنی ضمن سلام و خدا قوت و تشکر از مدیر منطقه و معاونت پرورشی و تربیت بدنی گفت: به دلیل عدم امکانات تا بحال میزبان مسابقات نبودیم ولی امسال برای اولین بار منطقه ۱۲ میزبان مسابقات کشتی بود واین تجربه خوبی برای همکاران دراین حوزه بود. وی هم‌‌چنین در مورد اقدامات انجام شده مرکز کانون اصلاحات ساختار قامتی و فعالیتهای انجام شده در این زمینه اشاره کرد. پسندیده اضافه کرد: در بحث تربیت بدنی مجازی محدویت هایی داریم که امیدوارم با برنامه ریزی دقیق، بهترین استفاده از شبکه شاد را انجام خواهیم داد. وی افزود: ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و با سعی و تلاش مضاعف میتوانیم به پیشرفت های قابل توجهی دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار