تجلیل از همکاران حوزه پرورشی منطقه ۱۲

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر منطقه ۱۲ از زحمات همکاران حوزه فرهنگی و هنری و حوزه قرآن، عترت و نماز که در مسابقات استانی و کشوری امسال مقام های متعددی را کسب کردند، تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از همکاران حوزه پرورشی منطقه ۱۲

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 12، طی آئینی در دفتر ریاست منطقه از زحمات همکاران حوزه فرهنگی و هنری و حوزه قرآن،عترت و نماز که در مسابقات استانی و کشوری امسال مقام های متعددی را کسب کردند تقدیر و تشکر کرد.
شاه منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 ضمن تشکر از زحمات همکاران گفت: هدف از تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین دستیابی به حیات طیبه است و در سند تحول بنیادین شش ساحت داریم؛ که دانش آموزان را در تمام ساحت‌ها پرورش می‌دهیم. مشکل عمده نظام‌های تعلیم و تربیت تک ساحتی بودن آنهاست. که نهایتا فرد را در یک یا دو حوزه پرورش می‌دهند. اما ما درتعلیم و تربیت اسلامی به همه جوانب زندگی دانش آموز توجه می‌کنیم و او را در تمام حوزه‌ها پرورش می‌دهیم و این مهم با توجه به فعالیت های حوزه پرورشی ممکن است.
مدیر منطقه در آخر افزود: بخش عمده ای از زحمات کسب مقام ها بر عهده شما نیروهای ستادی است. بخش دیگر به استعداد و زحمات خود دانش آموزان و مربیان آنها است. چه بسا آینده بعضی از این دانش آموزان با توجه رتبه هایی که کسب می کنند ممکن دچار تغییر و تحول شود.
در ادامه محمود کریوند، معاون پرورشی منطقه با تشکر از حمایت های مدیر منطقه از زحمات همکاران واحدهای فرهنگی و هنری و قرآن،عترت و نماز تشکر کرد و گفت: در حوزه قرآن، عترت و نماز امسال ما توانستیم رتبه برتر مسابقات استانی را کسب نمائیم و در بحث حوزه فرهنگی و هنری هم رشد بسیار خوبی داشتیم به طوری که بیشترین پیشرفت را در مناطق شهر تهران داشتیم.
احمدبانی ابیانه، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز در ادامه به روند برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید19 و بیماری کرونا ما مسابقات را به صورت مجازی برگزار کردیم. خدا رو شکر توانستیم در مسابقات استانی رتبه اول را کسب کنیم. از 40 دانش آموز اعزامی به مسابقات کشوری از شهر تهران 12 نفر از دانش آموزان منطقه 12 است.
رضا عیسی آبادی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری که خود حائز رتبه اول کشوری در جشنواره پرسش مهر در رشته نمایش نامه نویسی شده است؛ مقام های کسب شده در حوزه فرهنگی و هنری را حاصل زحمات همه همکاران اداری و آموزشی و استعداد و تلاش خود دانش آموزان دانست و گفت: امسال با توجه به این بیماری ما نمونه کارهای تجسمی را با بالاترین کیفیت ممکن عکاسی کردیم، و به دبیرخانه جشنواره ارسال کردیم. که خوشبختانه رشد چشمگیری در کسب رتبه های برتر داشتیم.
در انتها با اهدا لوح تقدیر از زحمات همکاران این حوزه تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار