پروژه مهر و بازگشایی مدارس ابتدایی غیر دولتی منطقه۱۲

تهران (پانا) - گفتگوی ویژه ای در در بستر سامانه شاد با مدیران مدارس دولتی دوره ابتدایی در راستای اهداف پروژه مهر و بازگشایی مدارس، با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه۱۲، سید کمال حسینی ، معاون آموزش ابتدایی منطقه و محمد زاده صفری ، کارشناس مسئول مشارکت های منطقه بر گزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر و بازگشایی مدارس ابتدایی غیر دولتی منطقه۱۲

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12، در راستای اهداف پروژه مهر و نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400-1399، جلسه مدیران مدارس دولتی ابتدایی با حضور شاه منصوری مدیر منطقه، حسینی معاون آموزش ابتدایی منطقه و زاده صفری، کارشناس مسئول مشارکت های منطقه برگزار شد.

در ابتدا حمید شاه منصوری مدیر منطقه، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، توضیحاتی را در باب خدمات و فعالیت های برنامه ریزی آموزشی در فضای مجازی و ثبت نام و ساماندهی و در زمینه بازگشایی مدارس ارائه نمود و از زحمات مدیران در این ایام به خصوص، جهت ثبت نام و نظارت بر ثبت نام در سامانه کتاب تقدیر و تشکر کرد.

سپس سید کمال حسینی، معاون آموزش ابتدایی ضمن تشکر از مدیران در خصوص فعالیت های آموزشی، پرورشی و عمرانی و ثبت نام، در زمینه چگونگی تکمیل فرمت های برنامه سالانه و برنامه ویژه مدارس و چگونگی ساماندهی نیروی انسانی صحبت نمود. در ادامه در خصوص شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400-1399به طور مبسوط توضیح داد.

در ادامه، حسینی به آمادگی مدارس جهت بازگشایی اشاره کرد وگفت: با توجه به سناریوهای بازگشایی و پروتکل های بهداشتی، مدارس شرایط لازم جهت بازگشایی بصورت حضوری و مجازی را دارند. با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درهر حالت (سفید ، زرد و قرمز) در مدرسه الزامی می باشد و مدارس باید در هر حالت آمادگی لازم را داشته باشند.
وی افزود: تدریس حضوری، در کنار و مکمل شبکه اجتماعی شاد و مدرسه تلویزیونی است. در هر شرایطی می بایست از فناوری جدید استفاده کرد. وی تاکید کرد: استفاده از اپلیکیشن های دیگر غیر از شبکه شاد ممنوع است.

هم چنین محمد زاده صفری، کارشناس مسئول مشارکت های مردمی هم در انتها نکاتی را در زمینه شهریه مدارس غیر دولتی، نوع آموزش حضوری یا مجازی در مدارس غیر دولتی و رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار