به مناسبت هفته دولت :

۳۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان بهاباد افتتاح و کلنگ‌زنی میشود

بهاباد (پانا) - فرماندار بهاباد گفت: ۳۸ پروژه عمرانی، ورزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در شهرستان بهاباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان  بهاباد  افتتاح و کلنگ‌زنی میشود

محمدمهدی خانی‌زاده درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا دربهاباد ، با گرامی‌داشت شهادت شهید رجایی و باهنر و ایام عزاداری ماه محرم اظهار داشت: 38 پروژه عمرانی، ورزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال اجرا و سبب اشتغال 37 نفر می‌شود.

خانی‌زاده گفت: از 2 پروژه کلنگ‌زنی شهرستان، نیروگاه خورشیدی 10 مگابایتی با اعتبار 7 میلیون یورو کلنگ‌زنی می‌شود و در ظرف 6 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از بزرگترین پروژه‌های استان آغاز عملیات اجرایی جاده بهاباد به دربند با طول 105 کیلومتر است که با اعتبار 144 میلیارد تومان مجدد شروع می‌شود، این پروژه بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و با مشارکت شرکت توسعه زیرساخت‌ها و شرکت صنعتی معدنی چادرملو تکمیل می‌شود.

فرماندار بهاباد ادامه داد: گازرسانی به روستاهای باقی مانده بخش مرکزی، گازرسانی به دامداری‌ها، راه‌اندازی بخش رادیولوژی، احداث آموزشگاه 6 کلاسه روستای علی‌آباد، بره‌برداری از ساختمان جامعه سلامت شهدای امینی پور بهاباد و فرآوری پسته از پروژه‌های دیگر شهرستان است.

خانی‌‌زاده با بیان اینکه در حال تلاش هستیم که زمینه توسعه هر چه بیشتر شهرستان بهاباد فراهم شود گفت: با تکمیل طرح گازرسانی به شهرستان تفت تا دهه فجر امسال به همه مناطق شهرستان گاز می‌رسد و شهرستان بهاباد به شهر سبز تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بهاباد در طول سال‌های گذشته با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده عنوان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت قدمی در راستای توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار