با حضور استاندارودرپنجمین روزازهفته دولت

38 پروژه عمرانی دربهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد

بهاباد (پانا) - همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار یزد، نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار از 38پروژه عمرانی و خدماتی آموزشی و:راهسازی در شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
38 پروژه عمرانی دربهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد

محمد علی طالبی استاندار یزد در بد و ورود به بهاباد با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر گفت: دشمنان نظام با تحمیل جنگ و تحریم های اقتصادی استقلال کشور را نشانه گرفته بودند که با شکست مواجه شدند.

وی افزود: ملت ایران با تحمل همه سختی ها و کمبودها با هدایت رهبر معظم انقلاب توانستند آزادی و مردم سالاری دینی را حفظ کنند.

استاندار یزد تشریح کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و رشادت های ملت فهیم و همراهی جوانان رشید ، توانسته ایم قله های رشد و توسعه در همه حوزه ها را فتح کنیم.

وی در جریان افتتاح طرحها و پروژه های هفته دولت در بهاباد به اقدامات انجام شده در استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام گرفته آینده روشنی در انتظار شهرستان بهاباد است.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و توزیع امکانات از اهداف مهم دولت تدبیر وامید است افزود: امیدواریم با تلاش همه مسئولان رفاه اجتماعی را برای مردم به ویژه روستاییان فراهم سازیم.

عالی ترین مقام اجرائی استان یزد با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولت مردان با مردم و تلاشی مضاعف در جهت افزایش سطح اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه و تحکیم پل‌های ارتباطی میان دولت و مردم است افزود : هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولت مردان با مردم و تلاشی مضاعف در جهت افزایش سطح اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه و تحکیم پل‌های ارتباطی میان دولت و مردم است و تاکید بر رعایت الگوی برتر مدیریتی مبتنی بر پایبندی به مبانی حکمرانی خوب در جامعه است.

استاندار یزد در ادامه سفر خود به این شهرستان چند پروژه را از جمله: بند خاکی حوزه غرب بهاباد، آموزشگاه شهید ابرهیمی علی آباد بخش مرکزی، فاز اول روشنایی بلوار سردار شهید رفیعییان بهاباد، پروژه سیم به کابل شهری و روستایی، زورخانه حضرت امیر(ع) ، فاز دوم گازرسانی به روستاهای دهستان جلگه، آبیاری کم فشار مزارع کشاورزی وسایر پروژهای عمرانی، خدماتی،ورزشی،درمانی شهری و روستایی را افتتاح و همچنین نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی بهاباد در بخش مرکزی و احداث جاده روستائی پرکان به ببروئیه وکلنگ زنی شد.

در ادامه سفر استاندار یزد به بهاباد عملیات اجرائی جاده بهاباد در بند نایبند کلنگ زنی شد، با احداث این جاده شهرستان بهاباد از بن بست خارج می شود که توسعه بسیارخوبی با احداث این راه برای بهاباد خواهد بود گفتنی است این را با مشارکت شرکت معدنی صنعتی چادرملو ساخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار