با توجه به وضعیت قرمز کرونا در ۵ شهرستان استان

بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در هاله ای از ابهام

امکان تغییر زمان بازگشایی مدارس وجود دارد

یاسوج (پانا) - معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد با توجه به تشدید کرونا و اینکه استان ما پنج شهرستان وضعیت قرمز دارد فکر نکنم بتوانیم بازگشایی مدارس را در شهریورماه داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد  در هاله ای از ابهام

احد جمالی در این نشست که ریاست شورای آموزش و پرورش استان را بر عهد داشت با عرض تسلیت ایام شهادت مولا اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش، گفت: انشالله که اندیشه‌های ما و عمل ما حسینی شود و همه ما عاقبت بخیر شویم .

او با گرامی داشتن یاد شهدای دولت شهید رجایی و شهید باهنر اظهار کرد: هفته دولت را خدمت تمامی دولتمردان تبریک عرض می کنیم، ما دولت مرد بودن را در راستای قوه مجریه نمی‌دانیم، قوه مجریه قوه نظام و حاکمیت است.

جمالی کلام معصوم را بهترین سخن پس از سخن خدا دانست و با روایتی از امام حسین علیه السلام گفت: پنج چیز است که اگر در کسی نباشد خیر زیادی در او نیست عقل، دین، ادب، حیا و خوشرویی .

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمار دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی استان نسبت به میانگین کشور خیلی پایین تر است، افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای رشته های ریاضی و فنی انجام شود.

او گفت: فرهنگ های عشیره ای حالت اقتدارگرایی دارند و دانش آموزان در این فرهنگ دوست دارند در رشته های مانند علوم انسانی ادامه تحصیل بدهند که مدیر و برجسته باشد.

جمالی تاکید کرد: طبق پیش بینی های ستاد کرونا و متخصصین در شهریور سخت ترین ماه تابستان را خواهیم داشت که این به عنوان یک هشدار از ستاد ملی کرونا اعلام شد .

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای بازگشایی مدارس مردم دو دغدغه اساسی سلامتی دانش آموزان و کیفیت آموزشی را دارند، گفت: برای ما اولویت اول مسئله سلامت دانش آموزان است، با توجه به وضعیت موجود و اینکه استان ما پنج شهرستان وضعیت قرمز دارد فکر نکنم بتوانیم بازگشایی مدارس را در شهریور داشته باشیم.

جمالی افزود: ما چه بخواهیم چه نخواهیم باید یک حیات مسالمت‌آمیز با کرونا داشته باشیم، بر این اساس باید بیشترین همت خود را روی کیفیت آموزشی مجازی بگذاریم .

روز ۳۱ خرداد بود که دکتر حسن روحانی، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۵ شهریور را به عنوان زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار