کریوند: ظرافتی که در پایه اول وجود دارد در پایه های دیگر نیست

تهران (پانا) - آموزگاران دبستان شهید امیری کیا، به بررسی و پیگیری آسیب ها و مشکلات شبکه شاد و برنامه ریزی برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کریوند: ظرافتی که در پایه اول وجود دارد در پایه های دیگر نیست

با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید جلسه ای با حضور آموزگاران پایه اول ابتدایی دبستان شهیدامیری کیا، در مورد آسیب شناسی شبکه شاد و برنامه ریزی انجام امور دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی جدید در دفتر مدرسه برگزار شد.

محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه12 ضمن تشکر و قدردانی از همکاران دبستان شهید امیری کیا که با نظم خاصی کارها را انجام می دادند، افزود: حساس ترین دوره، پایه اول است. ظرافتی که در این پایه هست در پایه های دیگر وجود ندارد. چرا که دانش آموزان تازه وارد مدرسه می شوند و کار با شبکه های مجازی شاد سخت است. این ایام کار آموزش و پرورش سخت تر شد. در حال حاضر مخاطب کل جامعه است. کلیپ ها و ویدئو های آموزشی در معرض کل جامعه قرار گرفته است واین در حوزه آموزش کار سخت و طاقت فرسای است.

وی تاکید کرد: شیرین ترین دوره در انجام کار، دوره ابتدایی به خصوص اول ابتدایی است. همکاران در این حوزه نهایت سعی و تلاش خود را باید انجام دهند که مشکلات این عزیزان تا حد امکان کاهش یابد. وی تصریح کرد: زیر ساخت ها باید اماده شود، با توجه به ایده همکاران و اولیا بهترین هدف اموزش فراهم شود.

هم چنین در ادامه رضا بهمن ابادی، مدیر دبستان امیری کیا عنوان کرد: جلسه های توجیهی برای خانواده ها تشکیل می شود. مخصوص پایه های اول که باید اولیا کامل توجیه شوند. وی از مشکلات و کمبودهای خانواده ها در این زمینه سخن گفت.مواردی از جمله اینترنت، آشنا نبودن بعضی از والدین با آموزش مجازی و مسائل دیگر وجود دارد، که امیدواریم با وجود همکاران دلسوز این مشکلات و موانع را مرتفع شود. وی افزود: کار همکاران در قسمتهای شبکه شاد و غیر مجازی کمتر از کار حضوری نیست چه بسا بیشتر و پر رنگ تر است. بهمن ابادی افزود: این جلسات توجیهی و بررسی موانع و مشکلاتی که خانواده ها و همکاران با آن روبرو بودند، برای تمام پایه ها انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار