خوشبخت: تولید محتوای کانون های فرهنگی و تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد

تهران (پانا) - حسن خوشبخت، کارشناس مسئول اردوها و کانون های اداره کل شهرتهران گفت: باید به ساخت تولید محتوا ی الکترونیکی بیشتر توجه کرد. و تعامل بین فراگیرنده و محیط آموزشی به نحو احسن فراهم شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خوشبخت: تولید محتوای  کانون های فرهنگی و تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد

حسن خوشبخت، کارشناس مسئول اردوها و کانون های اداره کل شهرتهران در نشست خود با علی خلیلی، مدیرکانون شهید رجایی و محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه به اهمیت و ساخت تولید محتوا اشاره کرد.
خوشبخت، ضمن تشکر و همکاری صمیمانه همکاران کانون منطقه ۱۲، از قسمتهای مختلف کانون شهید رجایی بازدید کرد. وی به ساخت تولید محتوا در خصوص انجمن های کانون، به خصوص هنرهای نمایشی جهت استفاده دانش آموزان و مربیان در شبکه شاد تاکید کرد. وی افزود: مهم‌ترین ویژگی‌ تولید محتوا توجه به مؤلفه‌ مهم تعامل بین فراگیرنده و محیط آموزشی است که باید سعی شود به نحو شایسته‌ای در طراحی تولید محتوا مدنظر قرار گیرد.
هم چنین علی خلیلی، مدیر کانون شهید رجایی منطقه ۱۲، از حضور گرم و صمیمانه کارشناس مسئول اردوها و کانون های شهرتهران و معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه تشکر کرد. و از اهتمام و توجه نسبت به مسائل و مشکلات کانون ها قدردانی کرد.

خلیلی افزود: کانون شهیدرجایی، دبیرخانه هنرهای نمایشی شهر تهران است، از این رو به ساخت تولید محتوا در این حیطه اهمیت خاصی قائل است. و از تولید محتواهای ساخته شده در این زمینه، ویدیوها و کلیپ های تولید شده در شبکه شاد سخن گفت‌. و فعالیت های انجام شده را به سمع و نظر کارشناس مسئول اردوها و کانون های شهرتهران رساند.

هم چنین محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن خیر مقدم به خوشبخت، از فعالیتها و اقدامات انجام شده در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار