جلسه تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس منطقه 3

تهران (پانا) - جلسه مدیران کلیه مدارس دولتی ابتدایی و تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس با حضور سیما سادات ماجدی، مدیرمنطقه 3 وسید علی رضا حقی، معاون آموزش ابتدایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تبیین شیوه نامه بازگشایی مدارس منطقه 3

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3؛ جلسه عمومی مدیران مدارس دولتی ابتدایی با حضور سیما سادات ماجدی، مدیر منطقه 3 وسید علی رضا حقی، معاون آموزش ابتدایی در سالن شهید مهری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سیما سادات ماجدی ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و خوش آمد گویی به آنان وهمکاران جدید، درباره ی شیوه نامه ی بازگشایی مدارس توضیحاتی داد. وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط کنونی در صورت سفید بودن وضعیت، آموزش به صورت حضوری برگزار خواهدشد. و درصورت اعلام وضعیت زرد یا قرمز، طبق دستورالعمل در وضعیت زرد یا قرمز، مدارس ابتدایی و پیش دبستان اقدام می شود. ضمن اینکه مدارس تهران در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وی در ادامه به آموزش دانش آموزان در زمان وضعیت قرمز، در سامانه شاد تاکید کرد و از مدیران منطقه خواست؛ که وحدت رویه در اجرای برنامه ها و همچنین آموزش را داشته باشند.

سپس به سوالات مدیران در ارتباط با شیوه نامه بازگشایی مدارس پاسخ داد.

سیدعلیرضاحقی، معاون آموزش ابتدایی ضمن تشکر از زحمات همه مدیران درخصوص طرح و برنامه های ابتدایی در سال جاری توضیحاتی را بیان کرد.وی اظهارکرد که طرح و برنامه های سال گذشته به قوت خود باقی است و با رویکردهای جدید معاونت اجرا خواهد شد. حقی در ادامه به ابهامات در خصوص شیوه نامه بازگشایی مدارس و سوالات مدیران پاسخ داد.

در پایان اکرم فعل عراقی، کارشناس مسئول ابتدایی درباره ی ساماندهی نیروی انسانی و همچنین ساعات تدریس معاونین آموزشی، اجرایی، پرورشی و مربیان پرورشی توضیح داد و گفت: همه معاونین و مربیان در سال جاری باید 6 ساعت تدریس داشته باشند تا رتبه بندی شامل آنان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار