نشست استاندار با اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان گیلان

رشت ( پانا) - استاندارگیلان: برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار باید از فناوری اطلاعات بهینه استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست استاندار با اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ استاندار در نشست عصر امروز با اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان گیلان، با تاکید بر پیشرفت همه جانبه بر پایه بهره مندی از ظرفیت خلاقانه و کارآمد نیروهای فرهیخته گفت: با هم افزایی و تشریک مساعی می توان تاثیرگذاری فرهنگی را با تکیه بر روحیه بسیجی به حداکثر رساند.

ارسلان زارع با اشاره به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا و آسیب های آن، افزود: تعطیلی مدارس و دیگر مراکز آموزشی یکی از مهم‌ترین این آسیب ها بود.

وی مهمترین حرکت برای کاهش آسیب های آموزشی را استفاده از روش‌های جایگزین عنوان و خاطرنشان کرد: آموزش ازطریق فضای مجازی و غیرحضوری بر بستر اینترنت پرسرعت مهمترین راهکار در شرایط کنونی بود.

استاندار تاکید کرد: با توسعه نرم افزاری و بهبود کیفیت زیرساخت‌ها و امکانات لازم می توان نقائص و کمبودها را به حداقل کاهش داد.

ارسلان زارع تلاش مضاعف و افزایش کارآمدی و اثربخشی را از مهمترین راهکارهای رسیدن به اهداف اسناد بالادستی و نقشه راه عنوان کرد و گفت: اعضای هیئت‌های اندیشه ورز هم با تکیه بر هم افزایی و ارائه راهکارهای کارشناسانه می توانند برای حل مشکلات به ویژه در حوزه آموزش گام های موثری بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار