برگزاری جلسات توجیهی سرگروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - جلسات توجیهی سرگروه های آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 400 – 1399 با حضور مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات توجیهی سرگروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، 5جلسه توجیهی برای سرگروههای درس تفکر و سبک زندگی مناطق شهر تهران برگزار شد.

ولی پوری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در این جلسات به نقش مهم درس تفکر و سبک زندگی در میان دروس آموزش و پرورش به عنوان مهمترین درس تاکید کرد و از سرگروه های این درس تقاضا کرد به حفظ و ارتقاء ارزش این درس همت بگمارند. جایگاه این درس را در میان مدیران ارتقاء دهند و تلاشهای خود را معطوف به حمایت از دبیران این درس از جهت توانمندسازی کنند.

این جلسات با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دفتر رئیس اداره امورتربیتی شهر تهران طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه 20 و 22 مردادماه 1399 تشکیل شد. در هر جلسه سه یا چهار سرگروه مناطق شهر تهران حاضر شدند.

مطالب مهم و محوری که در این جلسات مطرح شدند عبارت بودند از:

توضیحات لازم جهت اجرای بهتر فعالیت های گروه های آموزشی و تربیتی این درس در سال تحصیلی جدید.
برنامه معاونت پرورشی و فرهنگی جهت تدریس مجازی این درس.
نکاتی درباره ارزیابی گروه های آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی مناطق شهر تهران در سال گذشته.
بررسی نقدها و پیشنهادات نسبت به فعالیت های گروه آموزشی و تربیتی درس تفکر و سبک زندگی شهر تهران.
ارسال الزامات تولیدمحتوای تدریس درس تفکر و سبک زندگی در فضای مجازی و تقسیم بندی دروس بین مناطق جهت تولیدتدریس در فضای مجازی و ارسال به دبیرخانه کیفیت بخشی گروه های آموزشی تربیتی درس تفکر و سبک زندگی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار