تقدیر ولی پوری از خبرگزاری پانای شهر تهران

تهران (پانا) – مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ضمن بازدید از خبرگزاری پانای شهر تهران درباره اهمیت فعالیت خبرگزاری پانا در آموزش و پرورش سخن گفت. 

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر ولی پوری از خبرگزاری پانای شهر تهران

در ابتدای این نشست عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران با ارایه گزارشی از روند فعالیت های خبرگزاری پانای شهر تهران و استقبال مناطق از طرح دوشنبه های تشکیلاتی که پیشنهاد ولی پوری، معاونت پرورشی شهر تهران بود، درباره فعالیت های انجام شده سازمان درایام کرونا سخن گفت.

باستانی گفت: روند فعالیت ها، برنامه ها و دوره های آموزشی خبرگزاری پانای شهر تهران برای دانش آموزان و رابطین فرهنگی در سال گذشته ارائه شد. همچنین برنامه دوره های آموزشی خبرنگاری و عکاسی در سال جاری تدوین شده و به مناطق و دانش‌آموزان شهر تهران اعلام شده که در حال عضوگیری هستیم و ان شاءالله از اول شهریور ماه دوره جدید آموزش های خبرنویسی و عکاسی در بستر شبکه شاد آغاز خواهد شد.
ولی پوری ضمن تبریک اعیاد گذشته و روز خبرنگار گفت: من معتقدم در موضوع خبرنگاری و خبرگزاری پانا صرفا نباید به موضوعات ستادی پرداخته شود و باید خبرهای دانش آموزی در اولویت کاری قرار بگیرد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به کف مدرسه در رسانه گفت: خبرگزاری پانا هرچه به سمت رسانه ای کردن فعالیت کف مدرسه و مناطق برود قطعا رسالت خود را بهدرستی انجام داده است. اگر به مدارس برویم متوجه می شویم که چه کارهای ویژه و بزرگی معلمان و دانش آموزان مان انجام می دهند.
ولی پوری با اشاره به رسالت خبرگزاری پانا برای آموزش خبرنگار دانش‌آموزان گفت: آموزش های خبرنویسی به دانش آموزان باید جدی گرفته شود زیرا این مهم کمک می کند دانش‌آموز با دنیای رسانه بیش از پیش آشنا شود و همین امر از تاثیرپذیری یکطرفه او از هر رسانه ای می کاهد. همچنین دانش‌آموز ما می داند که رسانه ای دارد که می تواند فعالیت های مدرسه اش را در آن منعکس کند.
معاون پرورشی شهر تهران با اشاره به اینکه در شرایط کرونا آموزش ها باید مجازی باشد، گفت: بهترین بستر دانش آموزی در قالب شبکه شاد آماده شده است و من از مسئول خبرگزاری پانا می خواهم آموزش ها را در بستر این شبکه انجام دهد. در این بستر خانواده ها با خیال راحت گوشی یا تبلت را به دست دانش‌آموزش می دهد و می داند در تمام ساعتی که دانش آموز در شبکه شاد است امنیت روانی او حفظ می شود.
ولی پوری با اشاره به طرح دوشنبه های سازمانی گفت: دوشنبه های تشکیلاتی صرفا نباید به پوشیدن لباس ختم شود و سعی کنیم کار مثبتی در حوزه سازمان دانش آموزی ارائه شود. برای مثال برای هر هفته یک کار ویژه سازماندهی شود تا یادآوری فعالیت های گسترده این سازمان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار