امام جمعه شهرستان شیروان:

هر مسجدی باید یک مرکز نیکوکاری هم داشته باشد

شیروان(پانا)- مرکز نیکوکاری و آشپزخانه علوی مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان شیروان با حضور حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه، حجت الاسلام محمد مریدی امام جماعت مسجد، کارکنان کمیته امداد شهرستان شیروان و جمعی از اهالی محله افتتاح گردید.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هر مسجدی باید یک مرکز نیکوکاری هم داشته باشد

به گزارش پانا ،حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در این آیین افتتاح با اشاره به برخی آیات قرآن کریم گفت: خداوند متعال در قرآن کریم هر کجا فرموده نماز بخوانید به پرداخت زکات نیز اشاره داشته و هر کجا که نام زکات آمده، منظور زکات مستحبی است لذا مسجد نمونه و طراز اسلام و انقلاب مسجدی است که اهل آن مسجد، اهل نماز و کمک به دیگران هستند.

وی افزود: خیلی خوب است که انسان کار خود را در مسیر کمک کردن و دستگیری دیگران قرار بدهد و امیدواریم که ان شاء الله با افتتاح و راه اندازی این مرکز نیکوکاری، یک حرکت مؤمنانه و مهربانانه در این منطقه شکل بگیرد تا هیچ نیازمندی در این محله نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) نیز در این آیین افتتاح هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد را تخصصی شدن کمک های مردمی و خیرین بیان نمود و گفت: در حال حاضر تا کنون بیش از سه هزار و هشتصد مرکز نیکوکاری در سطح کشور افتتاح شده و از یکصد و بیست و یک مرکز در سطح استان خراسان شمالی، چهارده مرکز در شهرستان شیروان فعال هستند و دو مرکز نیز در حال تأسیس و راه اندازی می باشد که باید این تعداد تا پایان سال به بیست و نه مرکز نیکوکاری برسد.

مرتضی صفی پور با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های همه هیات های عامل مراکز نیکوکاری در شهرستان شیروان افزود: به مناسبت های مختلف همه مراکز نیکوکاری برنامه پخت غذای گرم برای نیازمندان محله های خود دارند.

در پایان حکم ریاست هیأت عامل مرکز نیکوکاری مسجد امام جعفر صادق(ع) به آقای محمد مزینی ابلاغ گردید.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان مهدی مزینی و مداحی اهل بیت(ع) توسط مداح کربلایی علی اسماعیلی از دیگر برنامه های این افتتاحیه بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار