دوچرخه‌سوار شهرقدسی به همراه تیمی با شعار قدردانی از کادر درمان وارد چالوس شد

شهرقدس(پانا)- دوچرخه سوار شهرقدسی به همراه تیمی با هدف حمایت و قدردانی از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت از شهرقدس تا چالوس رکاب زده اند و پرچم من ماسک می زنم را در دست داشتند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دوچرخه‌سوار شهرقدسی به همراه تیمی با شعار قدردانی از کادر درمان وارد چالوس شد

محمدرضا لطفعلی دوچرخه سوار شهرقدسی به همراه تیمی متشکل از علی اصغر جهانگیری، مسعود نصیری، مهدی رسولی خانقاه با حضور در چالوس پیام خود را با عنوان من ماسک می زنم در راستای حمایت و قدردانی از کادر درمان به ارمغان بردند.

لطفعلی ضمن ارائه پرچمی با شعار من ماسک می زنم در خصوص ضرورت حمایت از کادر درمان، از هدف رکاب زنی خود گفت: به وسیله دوچرخه به کشورهای مختاف سفر کرده ام، با توجه به شرایط موجود به نوبه ای با ترویج ماسک زدن خواستار حمایت و قدردان کادر درمان شدم.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست افزود: سال قبل در راستای حفظ و نگهداری محیط زیست حدود چهارصد بذر بلوط را در مسیر پیادروی خود از کرج به چالوس کاشتم تا شاید بتوانم به نوعی سهم خود را در نگهداری از محیط زیست ادا کنم.

این رکاب‌زن شهر قدسی، تاکنون به کشور ترکیه مقبره مولانا به مساحت هزار و هفتصد کیلومتر است رکاب زده و همچنین برنامه ای برای رکاب زنی به کشور اتریش شهر وین را داشته است که اجرای آن منوط به لغو بخشنامه های کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار