کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

تهران (پانا) - کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
در کام قلم زجان من خون می‌ریخت / در صفحه چو اشک چشم مجنون می‌ریخت

آن دل که نثار دوست باید می‌شد / خون می‌شد و قطره قطره بیرون می‌ریخت

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن هاست.
«ن وَ القَلَم وَ مَا یَسطرون» هفدهم مردادماه سالروز راویانی است که نوشته هایشان طلوع حقیقت است؛ روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

خبرنگاران به مثابه سراجی پرده از حقایق برمی‌دارند و هدایت‌گر افکار جامعه‌اند.

آنان همچون قاصدانی سبک بال‌اند که برای رساندن پیام و سروش خود از گردنه‌های پرفراز و نشیبی عبور می‏کنند و در کشاکش حوادث جسورانه پا به دل رویدادها می‌گذارند و لحظه به لحظه وقایع را به تصویر می‌سازند...

آنان آزاد و آگاه و حق جو، حلقه اتصال رسانه‌ها با مخـاطبان‌اند.

شجاع، متعهدانه و صادقانه، در انتقال حقیقت، واسط بین مردم و مسئولان اند و آنان اند که به رسانه ها هویت و غنا می بخشند... پس شایسته تکریم‌اند.

دقت، صراحت و صداقت از شاخصه های ناقلان اخبار است، آنان که نقش شان در جامعه حیاتی است، به مثابه خون جاری در رگ‌ها، در کنار مردم و دولت مداران به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بنیانه‏ای از وقایع می پردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

در این بین، رسانه ها و مطبوعات سالم، وامدار مدیران و روزنامه‏ نگارانی است که با تعهد و تخصص خوراک‏ سالم مطبوعاتی را فراهم می آورند. هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری سازی آن با نقش قلم تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند.

امروز هم که بسیاری از هموطنانمان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، خبرنگاران مانند همیشه در خط مقدم مشغول اطلاع رسانی پیرامون این بیماری برای خدمت به مردم هستند و خود در معرض آسیب و خطر هستند که این اقدام آنها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به همین مناسبت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه حق، آزادی و آگاهی بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای تبریک عرض نموده و دست یکایک شما عزیزان را که برای کمک به توسعه و پیشرفت میهن عزیزمان تلاش می‌کنید می‌فشاریم.

امیدواریم خبرنگاران کشور فعالیت حرفه‌ای خود را همچون گذشته با تعهد اخلاقی توأم سازند و در سالی که فشار اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا و بیماری کرونا به اوج خود رسیده است اما با فداکاری دلیران ویادگاران هشت سال دفاع مقدس ومدافعین حرم که پا به عرصه جنگ اقتصادی گذاشتند وبا رهبری امام خامنه ای نقشه هایشان همانند گذشته برملا خواهد شد، سربازان گمنام رسانه تمام تلاششان را بکار بگیرند و برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه بیشتر بکوشند. ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

از خداوند توفیقات روز افزون شما را مسألت می نمایم. امید که همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق، سربلند و سلامت باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار